کد خبر: 1013030
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد؛
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهم ترین چالش های پیش رو است.

محمدمحسن مصحفی در خصوص برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری به مناسبت دهه ولایت، اظهار کرد: به دلیل اوج گیری موج دوم ویروس کرونا، عملا بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی که مبتنی بر اجتماع افراد است، با مشکلاتی رو به رو خواهند بود.
وی افزود: در دهه کرامت نیز برای برگزاری برنامه های خود با این مشکل مواجه شدیم و برنامه هایی که همواره در شهر برگزار می شد و شهرداری یا به صورت بانی و یا حمایت کننده نقش خود را ایفا می کرد، عملا در لحظات آخر به دلیل مصوبات نهادهای ذی ربط برگزار نشد.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: متاسفانه به نظر می رسد که در آستانه دهه ولایت نیز با این مشکل روبه رو شویم بنابراین باید به کیفیت و نوع برنامه ها فکر کرده و آن را تغییر دهیم تا با وضعیت جدید منطبق شود.
مصحفی خاطرنشان کرد: یکی از تلاش های ما انتقال برنامه های فرهنگ سرا ها به فضای باز است و در حال حاضر فضای کوه پارک برای برگزاری چنین برنامه هایی بسیار مناسب است.
وی ادامه داد: در حال حاضر برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهم ترین چالش های پیش رو است.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: فضاسازی و فضاآرایی شهری با هماهنگی معاونت خدمات شهری، یکی از برنامه های خوب ما به مناسبت دهه ولایت است که امیدواریم بتوانیم فضا آرایی مطلوبی را در شهر ایجاد کنیم.

مصحفی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب کاهش ورود مسافر و زائر به مشهد می شود، خاطرنشان کرد: کاهش حضور زائران طبیعتا فضای شهری را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی با اشاره به نصب بیلبورد در سطح شهر به مناسبت دهه ولایت، افزود: این بیلبوردها از ابتدای دهه ولایت در سطح شهر نصب خواهند شد و در کنار این موارد تلاش می شود که برنامه هایی را متناسب با این ایام را در شهر به صورت گسترده داشته باشیم.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در تلاش هستیم که از برنامه های جدیدی از جمله کاروان های شادی رونمایی کنیم تا مدیحه سرایی هایی را در سطح شهر انجام دهند. تلاش ما این است که فضای جشن و شادی را در چارچوب ضوابط بهداشتی به شهر تزریق کنیم.
مصحفی درباره راه اندازی ایستگاه های نذری و صلواتی در شهر، عنوان کرد: در این زمینه دانشکده علوم پزشکی تصمیم گیر است اما به نظر می رسد که امکان توزیع نذورات بدون بسته بندی وجود نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت ها و ضوابط موجود در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و اهمیت اعیاد قربان و غدیر، تلاش ما این است که برنامه های خود را با حفظ سلامت جامعه، برگزار کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار