کد خبر: 1012960
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان :
حجت الاسلام و المسلمین "محمدرضا صالحیان" با بیان هماهنگی کاملی بین امامان جمعه و فرماندهان انتظامی در سراسر استان وجود دارد از حمایت قاطع امامان جمعه استان اصفهان از ناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در دیدار "سردار محمد رضا میرحیدری"، فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به برپایی 90 نماز جمعه در این استان، گفت: بیشترین نماز جمعه کشور در استان اصفهان برگزار می شود و در این میان فرماندهان و کارکنان ناجا در مقایسه با سایر دستگاه ها بهترین حضور را در مصلی های نماز جمعه دارند که لازم می دانم به مناسبت پنجم مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب که به عنوان روز نماز جمعه نامگذاری شده از فرماندهان و کارکنان ناجا تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از جمله دستگاه هایی است که اهمیت خاص و ویژه ای برای نهاد نماز جمعه قائل بوده است، گفت: بحمدالله هماهنگی کاملی بین امامان جمعه و فرماندهان انتظامی در سراسر استان وجود دارد و تعامل بین دو نهاد در سراسر کشور هم همین گونه است که می تواند این رویه و رویکرد الگویی خوبی برای سایر دستگاه ها باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت آمریکا را نشان دهنده حرکت صحیح این نیرو در مسیر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: مسلم است که این تحریم ها و این گونه تهدید ها خللی در اراده پولادین ملت انقلابی ایران ایجاد نمی کند و در این بین ائمه جمه استان اصفهان به طور قاطع از این نیروی خدوم و زحمت کش حمایت و پشتیبانی می کنند.

حجت الاسلام صالحیان، تقویت نیروی انتظامی که حافظ امنیت و آرامش کشور است را وظیفه همه مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: مسلم است که اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ کاری پیش نمی رود و بنابر این همواره باید قدردان حافظان امنیت باشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در ادامه، بر اهمیت و قداست نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز در تمام ادیان آسمانی وجود داشته اما خداوند نماز جمعه را در شب معراج فقط به رسول اکرم (ص) هدیه کرد و از امت وی خواست که حق آن را ادا کنند.

وی افزود: رویکرد ما در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان انتخاب امامان جمعه جوان و انقلابی است که بتوانند موازین رهبری را در خطبه های نماز جمعه برای مردم به خوبی تبیین و با حمایت از نهادهای انقلابی باعث تقویت، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

امنیت؛ مردم بزرگترین و مهمترین دغدغه نیروی انتظامی

سردار"محمدرضا میرحیدری" در این دیدار ضمن تبریک، فرا رسیدن پنجم مرداد سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و روز نماز جمعه به ائمه جمعه استان و مسئولان ستاد برگزای این فریضه عبادی سیاسی گفت: انصافاً این ودیعه الهی و سنت نبوی تاثیر زیادی در حفظ اصول نظام و معرفی مسیر ارزش ها، حفظ وفاق بین نیروهای انقلابی و معرفی اهداف راستین امام و رهبری داشته است.

این مقام ارشد انتظامی، امنیت را بزرگترین و مهمترین دغدغه نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: علی رغم شیوع بیماری کرونا و از طرفی تحریم و تهدید های دشمن ، همکاران ما با روحیه بالا در دفاع از نظام و مردم ماموریت های خود را دنبال می کنند و هر کس که بخواهد ارزش های نظام اسلامی ما را نشانه بگیرد با قوت به آن پاسخ خواهند داد.

سردار میرحیدری، شرایط استان اصفهان را از نظر شاخص های امنیتی، مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: یکی از حامیان اصلی این نیرو ائمه جمعه به شمار می آیند که کلام نافذ آنها در خطبه های نماز جمعه هم در حفظ و پایداری امنیت و هم در تقویت مجموعه انتظامی و کاهش مشکلاتی که در مسیر حرکت نیروی انتظامی قرار دارد تاثیرگذار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار