کد خبر: 1012745
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به بازدید سر زده حجت‌الاسلام رئیسی از لواسان
بازدید سر زده ابراهیم رئیسی از دادگاه لواسان جدا از حل مشکلات مردم یه پیام مهم داره. حضور ایشون در منطقه رفیقای پولدار طبری یعنی اینجا صاحب داره و هر زمین خواری غلط زیادی بکنه تو دهنی محکمی خواهد خورد.
جوان آنلاین: حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه صبح یک‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ به صورت سر زده از مجتمع قضایی شهرستان لواسانات بازدید و با مردم و کارکنان از نزدیک گفتگو کرد. شرکت در نشست شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. حجت‌الاسلام رئیسی در این نشست گفت: «اختصاصی کردن منطقه به یک عده خاص با تخلف مجاز نیست.» ایشان ضمن تأکید بر مبارزه با فساد اعلام کرد: «چند حکمی که در لواسان در زمینه مقابله با تعدی به اراضی ملی و منابع طبیعی صادر شده است، به معنای آغاز قضیه است؛ ما موضوع لواسان را رها نمی‌کنیم.» این بازدید و اظهارات رئیس قوه قضائیه با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییتر و اینستاگرام روبه‌رو شد. آن‌ها از روند فسادستیزی قوه قضائیه حمایت کرده و خواستار ادامه قدرتمندانه آن شدند. کاربران حضور آقای رئیسی در لواسان و سخنان او را پیام «پایان دوران بخور و در رو» به مفسدان دانستند و از نمایندگان مجلس خواستند با اصلاح قوانین، ساختار کشور را به گونه‌ای تنظیم کنند که اساساً امکان برخاستن مفسد و زدن لواسان به نام رفقا ممکن نباشد. در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانید.
 
نرگس رئیسی:
بازدید سر زده ابراهیم رئیسی از دادگاه لواسان جدا از حل مشکلات مردم یه پیام مهم داره. حضور ایشون در منطقه رفیقای پولدار طبری یعنی اینجا صاحب داره و هر زمین خواری غلط زیادی بکنه تو دهنی محکمی خواهد خورد.

وفا جعفری:
رئیسی از اول یک هیئت قضایی رو مسئول رسیدگی به وضعیت لواسان کرد الانم در ادامه همون رسیدگی‌ها، نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال با ریاست رئیسی تو لواسان داره برگزار میشه. خیلی وقته که زنگ خطر برای داماد فلان مسئول و دختر ذخیره نظام به‌صدا دراومده. دیگه هرکی ناراحته جمع کنه از لواسان بره.

فرشید سلطانی:
وقتی ابراهیم رئیسی میگه تازه کار لواسان شروع شده یعنی طبری‌ها و باستی هیلز‌های جدیدی وجود داره و زمین‌های بیت‌المال که جزو خطوط قرمز حقوق عامه است رو قراره از چنگ زمین خواران بیرون بکشه. بیچاره آقازاده‌ها و دختران مظلوم وزرا...

سیدسعید لواسانی، امام جمعه لواسان:
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تشریف آوردن لواسان؛ در ملاقات با ایشان تأکید کردند تا ریشه‌کنی فساد از این منطقه بیرون نخواهیم رفت و عزم ما راسخ است. این یعنی اقامه عدالت با اقتدار و صلابت و بدون ملاحظات خیالی. خدا قوت، ما هم قول همه گونه همکاری دادیم.

آدم:
رئیسی در بازدید سر زده از لواسان: «چند حکمی که در مورد لواسان دادیم تازه شروع قضیه است، تا حصول نتیجه مسئله را رها نمی‌کنیم!» ترجمه‌: «دوران بخور و در رو تموم شده، خورده باشی یه جوری از حلقت بیرون می‌کشیمش که به غلط کردن بیفتی.»

احمد:
رئیسی سر زده رفته مجتمع قضایی لواسان تا یه دیوار اساسی اونجا بکشه. بیچاره دختران و پسران و دامادان مظلومِ وزرا!

جعفر برزگر:
نسیم خوش قضاوت علوی در لواسانات. حاج آقا رئیسی سر زده به حوزه قضایی لواسان رفت و با مردم دیدار کرد. مردمی بودن، تحول خواهی و انقلابی‌گری از برجسته‌ترین صفات قوه قضائیه در دوران جدید است.

محمد کرمانی:
برعکس کسانی که فکر می‌کنند بازدید حجت‌الاسلام رئیسی از لواسان شوآف است باید بگویم که اتفاقاً این قبیل بازدید‌ها و شوآف‌ها خیلی خوب و اعتمادساز است و‌ای کاش بیشتر باشد. گفت‌وگوی رودررو با مردم یعنی کسی هست که حرف‌های آن‌ها را بشنود. ضمن اینکه حضور در لواسان و تشکیل شورای حفظ حقوق بیت‌المال پیامی هم به همه آن‌هایی دارد که فکر می‌کنند با رفیق‌بازی می‌توانند قانون را دور بزنند.

ابوالفضل سعیدی:
هشدار به سارقان بیت‌المال! لواسان، حیاط خلوت مفسدان اقتصادی، در معرض خطر است. حجت‌الاسلام رئیسی: «چند حکمی که در لواسان در زمینه مقابله با تعدی به اراضی ملی و منابع طبیعی صادر شده است، تازه آغاز قضیه است. ما موضوع لواسان را رها نمی‌کنیم.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
1
روی کار آمدن هر فردی در ابتدا معمولا منشاء یکسری تحولات مثبت است. آقای رییسی بعنوان رییس قوه قضائیه در این ابتدای کار برخورد خوبی با مفاسد اقتصادی داشته که جای تقدیر داره و امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشه خصوصا اینکه از خود قوه قضائیه شروع کرده به قلع و قمع مفسدان و رانت خواران.خواستم عرض کنم جناب رئیسی لطفا پرونده رانت خواری و زمین خواری در هفت سنگان قزوین که عده ای رانت خوار ویلاهای فوق لاکچری در آن ساخته اند را هم مد نظر قرار دهید.ما در جمهوری اسلامی اصلی داریم بنام " از کجا آورده ای" این جمله یکی از همین رانت خواران در سالهای دور است.قوه قضائیه باید این اصل را به جدیت دنبال کند تا به لطف خدا دست رانت خواران و اختلاس گران و باند بازان و زیاده خواهان را از بیت المال کوتاه کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
شفافیت یکی از ارکان پیشرفت اقتصادی است و بدون آن توسعه اجتماعی چه در کشورهای مسلمان یا غیر مسلمان غیر ممکن است تمامی کشورهای پیشرفته جهان یک نظام بومی شفافیت دارند که بدقت توسط مردم و دولت کنترل میشوند در نتیجه قوه قضائیه در محیطی خلوت و بدون دغدغه بعنوان آخرین مرحله نهایی به تخلفات احتمالی رسیدگی میکند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار