کد خبر: 1012609
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
علیرضا قاری‌قرآن خبرداد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که براساس پیامک ارسال شده واجد شرایط شناخته شدند فقط ۱۵ روز برای واریز ۴۰ میلیون تومان فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ویدیو کنفرانس مورخ ۹۹/۰۵/۰۴ ادارات کل راه و شهرسازی با مقام عالی وزارت اذعان داشت: متقاضیان تایید شده طرح اقدام‌ملی مسکن برای واریز وجه اولیه خود که در مرحله اول حداقل ۴۰ میلیون تومان می باشد فقط ۱۵ روز مهلت دارند.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می‌بایست ظرف مهلت دو هفته نسبت به تکمیل مدارک خود با مراجعه به دفاتر پیش خوان دولت، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن اقدام نموده و بلافاصله پس از افتتاح حساب در بانک مسکن نسبت مبلغ اولیه را واریزنمایند.

قاری‌قرآن با بیان اینکه عملیات اجرایی تمامی پروژه‌های انبوه‌سازی طرح اقدام‌ملی، تا پایان ماه جاری شروع خواهد شد، تصریح کرد: عدم تکمیل مدارک و واریز وجه در زمان اعلام شده به منزله انصراف متقاضی از طرح اقدام‌ملی تلقی خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار