کد خبر: 1011855
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
پدر شهیدان «حسن ومحمد مماوی» از شهرستان نیشابور پس از سال ها تحمل دوری از فرزندان، به شهیدانش پیوست.
مرحوم غلام حسین مماوی پدر شهیدان حسن ومحمد مماوی پس از سال ها تحمل دوری از فرزندان، در سن 88 سالگی به علت کهولت سن و مشکلات ریوی شب گذشته در منزل فوت کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این پدر فداکار با حضور تنی چند از مسئولان در زادگاهش روستای  عبداله آباد زبرخان از توابع شهرستان نیشابور تشییع و در گلزار شهدای این روستا در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیر کل بنیاد خراسان رضوی طی پیامی در گذشت این پدر فداکار، ایثارگر و شکیبا را تسلیت و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه احدیت مسئلت کرد.
گفتنی است؛ شهیدان پاسدار دفاع مقدس حسن و محمد مماوی در هفتم فروردین 1339 و سوم اردیبهشت 43 در روستای عبداله آباد ازتوابع بخش زبرخان نیشابور چشم به جهان گشودند و در 22 اسفند 1363 و 23 خرداد 1365 درمنطقه مجنون عملیات بدر و منطقه حاج عمران به مقام رفیع شهادت نائل آمد، آخرین مسئولیت این شهیدان فرمانده گروهان و تخریب چی ثبت شده است.
  فرازی از وصیت نامه شهید حسن مماوی
ای ملت قهرمان و شهید پرور ! برای شما چه می توانم بنویسم؟ این شما بودید که ما را راهنمایی کردید. این شما بودید که ما را به ادامه ی راه امیدوار کردید و اکنون این خون ها چه ارزشی دارد که در راه اسلام ، که راهی هستی مطلق است، ریخته شود ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار