کد خبر: 1011825
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
باحضور معاون فناوری رئیس جمهور برگزار شد:
در سفر معاون علمی تحقیقاتی رییس جمهوری به اصفهان «سامانه زیست ایران» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون علمی فناوری رییس جمهوری همچنین از محصولات فناورانه حوزه سلامت دیجیتال که توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و هسته‌ها و شرکت‌های فناوری مستقر در مرکز سلامت دیجیتال تولید داده شده بود، بازدید کرد.

متراژ شبیه‌ساز صدا‌های قلب و ریه، کیوسک تصویر برداری چشم، قندون پرستار همراه دیابت، سامانه راهبری بیماران، نرم افزار سلامت همراه و فعالیت‌های چندین شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت دیجیتال از جمله غرفه‌های این نمایشگاه بود.

همچنین در این آیین تفاهم نامه همکاری و راه‌اندازی سرای سلامت دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی و مخابرات منطقه  اصفهان به امضا رسید.

مرکز نوآوری سلامت دیجیتال اصفهان محل استقرار تیم‌های فناوری در حوزه بین رشته‌ای سلامت دیجیتال است که با بهره گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده در این مرکز به تولید و توسعه محصولات حوزه سلامت دیجیتال می‌پردازند.

در سفر یک روزه سورنا ستاری به استان اصفهان قرارداد احداث «پارک تجهیزات پزشکی» در اراضی شهرک علمی و تحقیقاتی به مساحت ۲۳ هکتار منعقد می‌شود.

همچنین بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و افتتاح ساختمان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مرکز نوآوری سلامت دیجیتال، کارگاه تلاش شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و کارخانه نوآوری اصفهان، شرکت در نشست "اقتصاد دانش بنیان  و جهش تولید استان اصفهان" از دیگر برنامه های معاون فن آوری ریئس جمهور با اصفهان است.

در بخشی از این تفاهم نامه آمده است : «این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش و همفكري و همكاري و توسعه آموزشي پژوهشـي و فنـاوري

فيمابين مرکز شتابدهي مشاهير از طرف مخابرات منطقه اصفهان بـه نماینـدگي آقـاي مهنـد ناصـر

مشایخي )که از این پس مرکز ناميده مي شود( و دانشگاه علوم پزشـكي اصـفهان بـه نماینـدگي خـانم

دکتر طاهره چنگيز )که از این پس دانشگاه ناميده مي شود( توافق و به امضاء ميرسد. با امضـاي ایـن

تفاهم نامه طرفين حد اعالي تالش خویش را در جهت گسترش توان ملي در حل مشكالت و معضـال ت

علمي- تحقيقاتي و پروژه هاي عملياتي موضوع این تفاهم نامه و نيل به خوداتكایي ملي مبذول داشته و

از هيچ کوششي در این جهت خودداري نخواهند نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار