کد خبر: 1011573
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

۷ نکته خارق العاده سئو سایت در سال ۲۰۲۰

رپورتاژ آگهی/ آموزش سئو زمانی برای شما مفید است که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هر ترفندی که در دوره های آموزشی سئو وبسایت به کاربران و دانشجویان آموزش داده می شود، اهمیت زیادی داشته. از این جهت ارزش زیادی برای شما خواهد داشت. شناسایی ترفندهای ارزشمند سئو، قطعا کار سختی است. خیلی از شماها وقت زیادی برای بهبود سئو وبسایت و بهبود راهکارهای کسب درآمد از این طریق را ندارید.

در نتیجه مفیدتر است که تکنیک های ارزشمند سئو را یافته و از آن به نحو احسنت بکار بگیرید. برندهای بزرگی مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و ... هر کدام با ترفندهای خاصی به رتبه های برتر نتایج جستجوی گوگل رسیده اند. اما تمام این برندها وجه تشابهاتی داشته و ما نیز این وجه تشابهات که به نوع ترفندی که استفاده کرده اند، را بررسی کرده و برای شما به ارمغان آورده ایم.

اما واقعا سایت های بزرگ از چه نکته های سئو استفاده کرده اند؟

کدام نکات از نظر اساتید بزرگ سئو سایت اهمیت بیشتری دارد؟

در ادامه 7 نکته خارق العاده که توسط بزرگان سئو در دنیا توصیه شده و در بزرگترین دوره آموزش سئو نیز به آن پرداخته شده را با هم بررسی می کنیم.

۷ نکته خارق العاده سئو سایت در سال ۲۰۲۰

یک مسئله مهم به نام موبایل فرندلی

در چند سال گذشته موضوع ریسپانسیو بودن وب سایت برای گوگل اهمیت بالایی پیدا کرده است. از این رو گوگل به سایت هایی که به این موضوع پرداخته اند، توجه ویژه ای کرده و به مراتب جایگاه بهتری برای آن ها در نتایج جستجوی گوگل در نظر خواهد گرفت. امروزه انبوهی از کاربران از مرورگر موبایل برای وبگردی استفاده می کنند و این آمار این جریان را به شما نشان می دهد که استفاده از لپ تاپ فقط برای وبگردی کاملا کمرنگ شده است. از همین رو این موضوع برای بزرگان سئو و دوره های آموزش سئو بسیار مهم است.

سرعت بارگزاری سایت را جدی بگیرید

سرعت اجرا و سرعت بارگزاری مبحثی است که برای هر سیستمی اهمیت داشته است. این موضوع برای سایت ها نیز مهم است و کاربران زیادی هستند که سریعا از سایت های کم سرعت خارج می شوند. این اتفاق اثرات خطرناکی را برای سایت خواهد داشت. بزرگان دوره های آموزش سئو به کاربران، ابزارهایی را برای تست سرعت سایت نشان داده اند. مهم ترین ابزارهای تست سرعت که راهکارهایی را نیز برای بهبود آن برای شما مشخص می کند، page speed insight و GTmetrix است. شما می توانید به راحتی سرعت سایت خود را با این ابزار آزمایش کرده و با راهکارهایی، سورس سایت را بهینه سازی کنید.

تولید محتوا با کیفیت و نتایج فوق العاده آن

شما که این مقاله را می خوانید، قطعا می دانید که محتوا نویسی برای سئو سایت چقدر مهم است. اما زمانی به اهمیت بسیار زیاد آن پی می برید که اندکی بزرگان دوره آموزش سئو سایت هایی مانند وبسیما، نیوسئو و ... همراهی کنید. تولید محتوا جذاب و مفید برای کاربر قطعا مزایای زیادی دارد. برخی از نتایج تولید محتوا جذاب و کاربردی به شرح زیر می باشد:

افزایش بازدید وبسایت
افزایش فروش در سایت
افزایش فاکتور Time on site و page view
و ...

دوره های آموزش سئو وب سایت نیوسئو در مورد این سرفصل مهم توضیحاتی داده است:

آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.

۷ نکته خارق العاده سئو سایت در سال ۲۰۲۰

بهینه سازی لینک سازی داخلی هر چه اصولی تر

لینک سازی داخلی اگر به صورت تخصصی و با توجه به ترفندهای مهم آن انجام گیرد، نتایج اثرگذاری برای شما خواهد داشت. یک استراتژی لینک سازی داخلی کاربردی باید با توجه به اهمیت صفحات وبسایت انجام بگیرد. لینک سازی داخلی مباحث زیادی را تحت تاثیر خود قرار می دهد و بازدهی های مهمی نیز خواهد داشت. شما باید راه را برای ربات های گوگل هموار کنید تا بهتر صفحات سایت شما را کراول کند.

در دریافت گواهینامه SSL لحظه ای کوتاهی نکنید

نداشتن گواهینامه ssl ضربات سنگینی به شما وارد می کند. طبق گفته مدرسان دوره های آموزش سئو تا چند سال آینده مرورگرها اجازه استفاده شما از وب سایت های بدون مجوز ssl را نمی دهند. این یعنی کاهش قابل توجه آمار بازدید سایت. با گرفتن گواهینامه ssl اولین تغییر سایت، تغییر آدرس وبسایت از http به https می باشد. برخی از مرورگرها مانند کروم در قسمت آدرس وبسایت، سایتهای بدون گواهینامه را با عبارت Not secure مشخص می کنند.

سئو داخلی بیشتر از سئو خارجی اهمیت دارد

محققان سئو با بررسی آخرین بروز رسانی های سایت گوگل به این مهم رسیده اند که سئو داخلی از سئو خارجی اهمیت بیشتری دارد. سئو داخلی شامل فاکتورهای تولید محتوا، تحقیق کلمه کلیدی، لینک سازی داخلی و ... است که با توجه به اصول خاص خود باید بهینه سازی شوید.

انتخاب اصولی کلمات کلیدی صفحات

کلمات کلیدی طولانی یا همان Long tail keyword طبق تحقیقات جدید سئوکاران، برای شما اثرگذارتر خواهد بود. حتی به گفته برخی از آن ها، کلیدواژه های طولانی برگ برنده شما است که می تواند آمار بازدید سایت شما را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهد. در آموزش سئو اصول انتخاب کلمات کلیدی طولانی را به شما با جزییات کامل آموزش خواهند داد.

این نکات خارق العاده سئو نیاز به یادگیری اصولی دارد

این نکات دارای فاکتورها و جزییاتی می باشد که در دوره های آموزش سئو، ساعت ها به آن پرداخته شده است. برای یادگیری بهتر این نکات ارزشمند و نحوه استفاده تخصصی آن و ایجاد یک استراتژی کارساز و برنامه ریزی شده، می توانید از شرکت در دوره های آموزش سئو استفاده کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار