کد خبر: 1009213
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری
مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: تفرجگاه‌های بقاع متبرکه استان تعطیل و قادر به ارائه خدمات نیست اما درب آستان مقدس امامزادگان و اماکن متبرکه به روی مردم باز است.

حجت‌الاسلام حسن امیری امروز در جمع خبرنگاران شهرکرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان، کلیه تفرجگاه‌های بقاع متبرکه تعطیل و قابل ارائه خدمات به زائرین و مردم نیستند. 

وی ضمن ابراز گله مندی از اینکه مراکز عمومی از جمله برپایی نمایشگاه‌ها و سایر مراکز مشابه باز بوده و صرفا نگاه‌های مسئولین به سمت و سوی امامزادگان و بقاع متبرکه است، ادامه داد: اداره اوقاف استان از ابتدای شیوع این ویروس در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده و جز اولین اداراتی است که بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بستن درب آستان مقدس امامزادگان مبادرت ورزید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری توضیح داد: زائران با رعایت تمام مسائل بهداشتی به صحن امامزادگان وارد شده و اکنون شیوه خدمت‌رسانی به زائرین صرفا یک زیارت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و از برپایی نماز و برنامه‌های مذهبی در این اماکن جلوگیری بعمل می‌آید.

امیری تصریح کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند مجهز شده تا زائرین موقع ورود و خروج نسبت به ضدعفونی دست‌های خود اقدام کنند. 

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری بقاع متبرکه تعطیل بوده و هیچ‌گونه خدمت‌رسانی به مردم و زائرین انجام نمی‌گیرد و در صورت عدم رعایت این مهم تذکر داده خواهد شد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از مردم درخواست کرد با حضور در منزل، یاری‌رسان خدمت‌گزاران و مدافعان عرصه سلامت باشند و مسیر رسیدن جامعه به شرایط عادی را هموار کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر