کد خبر: 1007217
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در خصوص استفاده از ظرفیت متخصصان جوش چهارمحال و بختیاری، گفت: می‌توان در بخش فعالیت‌های پیمانکاری، از متخصصان این حوزه استفاده کرد.

سردار سعید محمد  در نشست با مدیران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا امکان همکاری در اجرای پروژه‌های زیر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار را ندارد، اظهار کرد: این موضوع در ورود قرارگاه در بسیاری از پروژه‌ها محدودیت ایجاد می‌کند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا در ادامه در خصوص مشارکت این قرارگاه در پروژه راه‌آهن اصفهان به شهرکرد، عنوان کرد: زیرسازی قطعه دوم انجام، پیمانکار زیرسازی قطعات سوم و اول این پروژه مشخص شده است و تا زمانی که زیرسازی به طور کامل انجام نشود نمی‌توان ریل‌گذاری انجام داد.

وی یادآور شد: از آنجاییکه سرعت ریل‌گذاری بسیار بالا است، در صورت تکمیل زیرسازی، قرارگاه می‌تواند به عنوان پیمانکار برای ریل‌گذاری ورود کند.

سردار محمد در خصوص اجرای آزاد راه شهرکرد به ناغان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا، گفت: قرارگاه ظرفیت بالایی در اجرای پروژه‌های آزادراهی در کشور دارد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا تاکید کرد: این قرارگاه به هیچ عنوان در پروژه‌های مسکن ورود پیدا نمی‌کند، حتی در بحث مسکن مهر باوجود درخواست‌های متعدد ورود پیدا نکرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه احداث ۱۹ هزار تخت بیمارستانی در تعدادی از استان‌های کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال انجام است، خاطرنشان کرد: چند بیمارستان نیز توسط قرارگاه ساخته و تحویل داده شده است، آمادگی داریم پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی را در قالب یک بسته انجام دهیم.

سردار محمد در خصوص انجام پروژه‌های تامین برق به صورت نیروگاهی، بیان کرد: باید امکان صادرات برق فراهم شود، در غیر این‌صورت شرکت در پروژه‌های تامین برق مقرون به صرفه نیست.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا در خصوص اجرای پروژه‌های کشاورزی، گفت: ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور توسط قرارگاه شناسایی شد که تاکنون ۵۰ هزار هکتار آن کشت شده است، قرارگاه ۱۸ هزار بهره‌بردار کشاورری را در قالب ۶۰ شرکت تعاونی سرمایه‌گذاری ساماندهی کرده است، زیرا امکان سرمایه‌گذاری در اراضی کوچک وجود ندارد.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت متخصصان جوش چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: می‌توان در بخش فعالیت‌های پیمانکاری، از متخصصان این حوزه استفاده کرد.

در پایان جلسه تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری شهرکرد و قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای چند پروژه عمرانی از جمله طرح تکمیل مجتمع پزشکی شهرداری شهرکرد (برج‌های دوقلوی شهرکرد) و طرح احداث کمربندی جنوب شهرکرد، زیرگذر و روگذر چهارراه طالقانی و میدان معلم منعقد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر