کد خبر: 1005596
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مدرس خیابانی گفت: هماهنگی‌های خوبی برای تامین قطعات مورد نیازخودرو‌های ناقص با گمرک انجام شد تا حجم خودرو‌های دپو در پارکینگ‌ها کم شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت گفت: این واحد بزرگ صنعتی حاصل تلاش و کار شبانه روزی کارآفرینان ایرانی است. ایجاد واحد صنعتی در چنین ابعادی تاثیر انکار ناپذیر در این منطقه دارد که فرهنگ و مناسبات منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او بیان کرد: امروز تولید از جهات مختلف قابل حمایت است و به عنوان نکته‌ای مهم باید مورد توجه قرار گیرد. صنعت لبنیات باید الزامات سلامت و ایمنی برای مردم داشته باشد به طوری که می‌توانیم اعلام کنیم در اوج بیماری کرونا این واحد صنعتی از آلوده شدن به ویروس مصون ماند.

مدرس خیابانی گفت: حتی در سخت‌ترین شرایطی که کرونا فعالیت‌های کشور را تحت تاثیر قرار داد تولید متوقف نشده و تحت دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه داد. امیدواریم سهم واحد‌های تولیدی ما در ایجاد اشتغال و صادرات افزایش پیدا کند. سهم صادرات مواد لبنی در سال ۹۸ با ۳۰ درصد افزایش به ۱.۱ میلیارد دلار رسید. در تکنولوژی واحد‌های تولیدی می‌توان گفت در منطقه کم رقیب هستیم پس می‌توانیم بازار منطقه را به طور کامل در اختیار داشته باشیم.

راه اندازی واحد‌های راکد اولویت وزارت صمت

سرپرست وزارت صمت تصریح کرد: در شرایط فعلی راه‌اندازی واحد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی مهم‌ترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از حدود ۵۰ هزار واحد موجود در شهرک‌های صنعتی حدود ۱۰ هزار واحد غیر فعال هستند که باید به تفکیک و به ترتیب فعال شوند. شاید بزرگ‌ترین ماموریت وزارت صمت فعال سازی واحد‌های صنعتی است.

وی درباره خودرو‌های مانده در پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا گفت: طبیعتا خودرو ساز‌ها نیاز دارند هر چه سریع‌تر خودرو‌ها را فروخته و به نقدینگی تبدیل کنند. هماهنگی خوبی با گمرک جمهوری اسلامی داشتیم و قطعات زیادی ترخیص شد که نتیجه آن آمادگی بیش از ۲۲ هزار خودرو برای تحویل به مشتریان بود. خودروساز‌ها تلاش می‌کنند به روز تحویل بدهند. بخشی از قطعات جزیی است که هنوز داخلی سازی نشده. علی رغم تنگنایی که خودروساز‌ها در آن قرار دارند تلاش می‌کنیم تا با دستیابی به بهره وری بهتر قیمت‌های تمام شده را به حداقل برسانیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
خودروهایی که در شهرستانها در نمایندگی های ایران خودرو و سایپا دپو شده اند هم کمبود قطعه دارند ؟؟؟؟
یا همینکه بتوانند با قیمتهای بالاتر بفروشند ناگهان قطعات از آسمان نازل میشوند
لطفا" لطفا" لطفا" دست از خیال احمقانه خر کردن مردم بردارید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار