کد خبر: 997967
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
خاطرات سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" در چهارمحال و بختیاری منتشر شد
کتاب "پرواز بغداد ـ بهشت" شامل زندگی‌نامه و خاطرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نویسنده چهارمحالی محمد جان نثار گردآوری و منتشر شد.

به گزارش جهانبین نیوز، جلد اول کتاب "پرواز بغداد ـ بهشت" در 6 بخش به زندگی و خاطرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا خردادماه 1361 پرداخته و دارای  بخش ویژه تصاویر از مراحل مختلف زندگی این شهید است.
 
بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت شهید قاسم سلیمانی، زندگی نامه و عملیات های درون مرزی در دوران جنگ تحمیلی، تقریظ و دست نوشته ها، وصیت نامه سیاسی و الهی و حاج قاسم به روایت دیگران (سیاستمداران و اندیشکده های غربی) بخش های این کتاب 370 صفحه ای را تشکیل داده که جلد اول آن در یکهزار نسخه توسط انتشارات صدره المنتهی چاپ و منتشر شده است.
 
محمد جان نثار نویسنده کتاب "پرواز بغداد ـ بهداشت" در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با بیان اینگه گردآوری و تألیف این کتاب 40 روز زمان برده، گفت: هدف از این اقدام ادای دین به مقام شامخ شهید سلیمانی و معرفی سیره و مکتب این شهید والامقام به مردم به ویژه نسل جوان است.
 
وی تحقیق و تفحص در 30 جلد کتاب، سایت های داخلی و خارجی، فیلم و مستند و... را منابع اطلاعاتی این کتاب عنوان و افزود: جلد دوم شامل عملیات های درون مرزی دوران دفاع مقدس، فعالیت های برون مرزی دوران تصدی فرماندهی سپاه قدس، خاطرات شهدا و همرزمان و... نیز تا تیرماه سال جاری منتشر خواهد شد.
 
وی مقابله با تهاجم فرهنگی، شوخی به رنگ جبهه، بر فراز دجله، نفوذ ممنوع، من انقلابی‌ام، آتش به اختیار، فصل شیدایی، پرسه در غبار و عشق رؤیایی و 9 کتاب دیگر در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس، جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و منویات مقام معظم رهبری را سایر تألیفات خود برشمرد که تا سال 1398 گردآوری و منتشر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر