کد خبر: 991569
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: ایجاد امنیت و پایداری در برگزاری انتخابات یک اولویت اساسی و مهم است وبا بی‌طرفی متولیان برگزاری انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد اجرایی انتخابات اردبیل اظهار داشت: باید با تقویت امنیت و ارائه عملکردهای کاندیداها و شفاف‌سازی عملکرد آنان در راستای برگزاری این دوره از انتخابات به شکل مناسب عمل کرده و حضور بی‌شائبه ملت ایران در جامعه را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: متولیان برگزاری انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم کنند چرا که حضور حداکثری مردم در حقیقت مایوس‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است.

استاندار اردبیل گفت: اگر ارائه خدمات دولت در شهرستان‌ها و مراکز استان به شکل مناسب و در سطح قابل قبول باشد بدون شک زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کند که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته و این بستر را در سطح استان اردبیل به شکل مناسب فراهم کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: ارائه خدمات و عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف نیازمند اطلاع‌رسانی است و یکی از موارد مهمی که مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات باید مبنای کار قرار دهند این است که با ایجاد امید در بین مردم اجازه ندهند مردم از شرایط موجود ناامید شوند.

وی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که مردم با حضور خود نشان می‌دهند که قدرشناس اقدامات انجام یافته هستند که این مسئله نیز بسیار حائز اهمیت بوده و نیازمند ایجاد باورسازی در بین ملت است که انتظار می‌رود همکاری‌های لازم در این زمینه انجام یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر