کد خبر: 991552
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار مقابل ذوب آهن در لیگ برتر آماده می‌شود که احتمال بازگشت چند بازیکن مصدوم این تیم به ترکیب اصلی وجود دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آبی پوشان تهران در دومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مغلوب الاهلی عربستان شدند، این اولین شکست این تیم با هدایت فرهاد مجیدی بود.

تیم فوتبال استقلال پس از دو دیدار در لیگ قهرمانان آسیا، برای دیدار مقابل ذوب آهن از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود. این دیدار روز یکشنبه به میزبانی آبی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

فرهاد مجیدی که به دلیل مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان و غیبت آن‌ها با دستانی بسته به دیدار الاهلی رفت، در آستانه دیدار با ذوب آهن به بازگشت چند مهره آسیب دیده اش امیدوار است.

مهدی قائدی بهترین گلزن و بهترین پاسور استقلال که در نیمه نخست دیدار مقابل الشرطه آسیب دید و بازی با الاهلی را از دست داد یکی از بازیکنانی است که می‌تواند با بازگشت به ترکیب اصلی، بخش عمده‌ای از مشکلات این تیم را مرتفع نماید.

فرشید اسماعیلی تنها هافبک بازیساز آبی پوشان هم بازی‌های متعددی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده و این بازیکن هم در آستانه بازگشت قرار دارد. حضور او می‌تواند مشکلات خط میانی استقلال را به حداقل برساند.

عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو مدافع میانی آبی پوشان هم که با آسیب دیدگی‌های مشابه بازی‌های مهمی را از دست دادند از جمله نفراتی هستند که امید به بازگشت آن‌ها وجود دارد تا دست فرهاد مجیدی در انتخاب نفرات خط دفاعی اش باز باشد.

علی کریمی و هروویه میلیچ نیز آخرین دیدار آبی پوشان را به دلیل سرماخوردگی از دست دادند که آن‌ها هم باید با طی کردن دوران بیماری برای دیدار با ذوب آهن به مرز آمادگی مطلوب برسند.

با این وجود تیم استقلال همچنان مصدومانی دارد که شرایط آن‌ها برای این بازی مشخص نیست. مهم‌ترین بازیکن مصدوم، شیخ دیاباته مهاجم خارجی و گلزن این تیم است. محمد بلبلی و فرشید باقری هم از جمله بازیکنانی هستند که با آسیب دیدگی مواجه هستند.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۴ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار