کد خبر: 991550
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که این تیم برای دو دیدار پیش رو مقابل سوریه و قطر در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا به «تمرکز» بیشتر از هر فاکتور دیگری نیاز دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهران شاهین طبع در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال برای برگزاری دو دیدار خود در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا که از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود، توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه بازیکنان پیش از ورود به اردو درگیر لیگ برتر و دیدار‌های فشرده این رقابت‌ها بودند، گفت: به همین دلیل آن‌ها تا حد زیادی خستگی ذهنی داشتند ضمن اینکه بعضا با مصدومیت‌هایی هم مواجه بودند. سعی کردیم در فرصت زمان کمی که در اختیار داشتیم شرایط ذهنی بازیکنان را مطلوب‌تر کنیم که تا حد زیادی هم موفق بودیم. البته که به خاطر موضوع آسیب‌دیدگی چند نفر از بازیکنان نتوانستند به اردو و ترکیب اصلی برسند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: در مجموع، اما شرایط ملی پوشان برای دو دیدار پیش رو مناسب است. مشکل حادی نداریم و فکر می‌کنم بتوانیم بازی‌های خوبی در تهران برگزار کنیم. البته که حریفان‌مان تیم‌های کمی نیستند. هر دو تیم قطر و سوریه در دیدار‌هایی که پیش از این با تیم ملی ایران داشتند، خوب و محکم ظاهر شدند و بعضا ما را اذیت کردند.

شاهین طبع به دیدار ایران و سوریه در بازی‌های آسیایی اندونزی که آخرین رویارویی دو تیم به حساب می‌آید، اشاره کرد و گفت: در همان بازی سوریه نشان داد که تیمی بدی نیست و حتی اگر تمرکز و دقت کافی نداشته باشیم، می‌تواند درد سرساز هم باشد. کما اینکه در خیلی از دقایق توانست ما را به زحمت بیندازد. البته که برای دیدار فردا آمادگی و شناخت لازم را داریم و به امید خدا برای کسب برتری به میدان می‌رویم.

وی همچنین به دیدار با قطر که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اشاره و خاطرنشان کرد: در رقابت‌های مقدماتی برای جام جهانی و در دیدار با قطر به مشکل برخوردیم. در کل قطری‌ها همیشه تیم خوب داشته اند و محکم بازی کرده اند. روز بازی ایران و سوریه، تیم قطر با عربستان دیدار خواهد داشت. اگر بتوانیم فیلم این بازی را به دست بیاوریم می‌تواند برای رویارویی روز یکشنبه کمک حال مان باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: در کل اینکه برای دو دیدار پیش رو مقابل سوریه و قطر بیشتر از هر فاکتور دیگری به تمرکز نیاز داریم. بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند و اگر بتوانند با تمرکز کافی بازی کنند، حتما موفق خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و سوریه در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا از ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه در تالار بسکتبال آزادی آغاز می‌شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار