کد خبر: 991528
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در سطح کشور و استان اصفهان هوشمندسازی و کشف علمی جرم را به طور جدی دنبال می کند.

به گزارش محمد جواد عرفان منش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه چند وجهی نیروی انتظامی اصفهان شامل هوشمندی سازی پلیس، کشف علمی جرم، نوآوری ها و تحقیق و پژوهش و کشفیات پلیس اصفهان برگزار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی هوشمند سازی پلیس است که بخشی از آن در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است؛ امروز این امکان برای پلیس فراهم شده که بتواند توسط فناوری و ابزار و تجهیزات کشف علمی جرم را با سرعت و دقت انجام دهد.

وی افزود: اگر در حوزه راهنمایی و رانندگی تخلفاتی انجام شود، این امکان وجود دارد که توسط خودروهای مکانیزه تخلف آن ثبت شود؛ در عمده ماموریت های نیروی انتظامی در حوزه هوشمندسازی، فتا، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر اتفاقات مبارکی رخ داده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه سامانه هدایت هوشمند گشت های پلیس این امکان را به فرماندهان ما می دهد که دقیقا مشخص کند که واحد گشتی ما در کدام نقطه شهر و یا استان حضور دارد، تصریح کرد: اگر سرقتی در منطقه ای باشد می تواند با فوریت به نزدیک ترین واحد گشتی را ماموریت دهد که این سرقت و یا جرم و تخلف را دنبال کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سطح کشور و استان اصفهان هوشمندسازی و کشف علمی جرم را به طور جدی دنبال می کند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار