کد خبر: 991525
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را در حالی سپری کردیم که در مجموع دو هفته سپاهان بهترین عملکرد را در بین ۴ نماینده کشورمان دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفته دوم لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا به پایان رسید و هیچیک از تیم‌های ایرانی در این هفته پیروز نشدند. یک امتیاز از چهار امتیاز ممکن حاصل عملکرد چهار نماینده کشورمان بود تا هفته‌ای نا امید کننده را سپری کرده باشیم. در مجموع دو هفته گذشته از این مسابقات، سپاهان با ۳ امتیاز بهترین عملکرد و شهرخودرو بدون امتیاز ضعیف‌ترین عملکرد را داشته‌اند.

تنها کلین شیت
تیم‌های ایرانی ۸ بار در لیگ قهرمانان به میدان رفته‌اند که تنها در یک بازی موفق به انجام کلین شیت شده و آن کلین شیت هم سهم تیم سپاهان است.

شاگردان امیر قلعه نویی در یک بازی کلین شیت کردند و در یک بازی ۳ بار دروازه شان باز شده است. پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو در هر ۲ باری که به میدان رفته‌اند مقابل حریفان گل خورده‌اند.


سپاهان و بهترین خط حمله
بهترین خط حمله را در بین تیم‌های ایرانی سپاهان با ۴ گل زده در اختیار دارد. شاگردان قلعه نویی هر ۴ گل را در یک دیدار زده‌اند و در دومین بازی شان موفق به گلزنی نشدند. با این وجود با ۴ گل بهترین خط حمله را در بین تیم‌های ایرانی دارند.

استقلال و پرسپولیس هر کدام با ۲ گل زده بعد از سپاهان قرار دارند و شهرخودرو بدون گل زده در این زمینه ضعیف‌ترین عملکرد را در بین تیم‌های ایرانی دارد.

بهترین خط دفاع در اختیار استقلال
سپاهان و استقلال هر کدام با ۳ گل خورده در این مسابقات بهترین عملکرد را نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی در فاز دفاعی دارند. اما از آنجایی که آبی پوشان ۲ گل از ۳ گل را از روی نقطه پنالتی خورده و در جریان بازی تنها یکبار دروازه شان باز شده، می‌توان این تیم را در فاز دفاعی بهتر از سپاهان دانست.

پرسپولیس با ۴ گل خورده در رده سوم قرار دارد و شهرخودرو با ۵ گل خورده ضعیف‌ترین عملکرد را در فاز دفاعی دارد.


علیپور بهترین گلزن ایرانی
اگر گل‌های مرحله پلی آف حساب نشود، علی علیپور با ۲ گل زده بهترین گلزن تیم‌های ایرانی است و به جز علیپور هیچ بازیکن دیگری بیشتر از یک گل به ثمر نرسانده است.

البته ارسلان مطهری هم مقابل الاهلی عربستان ۲ بار موفق به گلزنی شد که یکی از گل‌های او با اشتباه فاحش کمک داور مردود اعلام شد.

یک پیروزی در ۸ بازی
تیم‌های ایرانی از ۸ باری که به میدان رفته‌اند تنها یکبار طعم پیروزی را چشیده‌اند که آن یک پیروزی هم سهم تیم سپاهان است.

بیشترین نتیجه‌ای که ۴ تیم ایرانی به دست آورده‌اند، متاسفانه شکست است. هر ۴ تیم ایرانی در این دو هفته شکست را تجربه کرده‌اند. استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر کدام یک و شهرخودرو ۲ بار در این مسابقات شکست خورده‌اند تا ۴ تیم ایرانی در مجموع ۵ بار شکست خورده باشند.


خلاصه نتایج تیم‌های ایرانی در هفته دوم به شرح زیر است:

* پاختاکور ازبکستان ۳ - شهرخودرو ایران صفر
* الاهلی عربستان ۲ - استقلال ایران یک
* الشارجه امارات ۲ - پرسپولیس ایران ۲
* السد قطر ۳ - سپاهان ایران صفر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار