کد خبر: 991366
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
دومین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی گرمسار برگزار خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: "دکتر محمدرضا شهابی کاسب" رییس انجمن دارت دانشگاه‌های کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه و تعمیم دارت در سطح دانشگاه‌های تحت پوشش درسراسر کشور، دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور را در دو مقطع آقایان و بانوان اسفند ماه به میزبانی دانشگاه گرمسار برگزار خواهیم کرد تا زبده‌ترین دارتر‌های دانشجو را شناسایی کنیم.
وی افزود: طبق برنامه، مسابقات بخش آقایان در روز‌های ۵ تا ۷ اسفند و رقابت‌های بخش بانوان در تاریخ ۷ تا ۹ اسفند برگزار می‌شود.
رییس انجمن دارت دانشگاه‌های کشور با ابراز رضایت از میزان علاقه مندی و تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات تصریح کرد: در حالی که دو روز دیگر به پایان ثبت نام در این رقابت‌ها باقی مانده تاکنون ۱۵ تیم در بخش پسران و ۱۵ تیم هم در رده دختران برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند و به نسبت سال قبل رشد محسوسی در بعد کمیت داشته ایم که این نشانگر جذب مخاطبین و علاقه‌مندان دارت در دانشگاه‌های کشور بوده و مسلما این میزان علاقه مندی در کیفیت و بالا رفتن سطح فنی بازی‌ها هم موثر خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار