کد خبر: 991190
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
در آذربایجان‌شرقی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع اخبار و رویدادهای مهم استان گفت: برای جلوگیری از تشتت در اطلاع رسانی و ممانعت از ایجاد تشویش در اذهان عمومی، مسائل حساس و مهم استان باید در چارچوب سیاست های کلان مصوب شورای اطلاع رسانی استان انجام گیرد.

علیار راستگو  در هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با تاکید بر اینکه  سازمان ها و دستگاه های مختلف از نشر اخبار و اطلاعات ناقص، مبهم و گاه غیر واقعی خودداری کنند.اظهار کرد: معتقدیم شورای اطلاع‌رسانی به عنوان اصلی ترین مرجع اطلاع رسانی در سطح استان باید عمل کند، از این رو همه موضوع های مهم و حساس مربوط به مسائل اطلاع رسانی تنها از طریق این شورا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با معرفی مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی به عنوان سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی استان افزود: بر اساس آیین‌نامه شورای اطلاع‌رسانی، مدیر روابط عمومی استانداری به عنوان سخنگوی این شورا در نظر گرفته شده است و از این پس اطلاع رسانی ها و مسائل مهم استان از این طریق منتشر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امسال برای نخستین بار دستگاه های احراز هویت در تمام شعبه های اخذ رای به کار گرفته می شوند که از جمله مزیت‌های این دستگاه ثبت کد ملی و اطلاعات افراد واجد شرایط می باشد و بکارگیری این دستگاه مانع تخلفات انتخاباتی است.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تاکید بر ارتقاء جایگاه شورای اطلاع‌رسانی در استان گفت: شورای اطلاع رسانی، وظیفه و مسئولیت سیاستگذاری در حوزه اطلاع رسانی در این استان را دارد و از این نقطه نظر دارای نقش مرجع در اطلاع رسانی مسائل و موضوعات مهم استان است.  

محمد محمد پور افزود: اطلاع رسانی شفاف، دقیق و به موقع حوادث، رویدادها و خدمات دولت، با اقناع افکار عمومی و رفع نگرانی ها، مشارکت عمومی را گسترش می دهد.  

دبیر شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، نقش محوری این شورا را در تقویت، توسعه و شتاب گیری جریان اطلاع رسانی سالم و اثرگذار، مهم و تعیین کننده توصیف کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر