کد خبر: 991166
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
۲ تیم فوتبال شهرخودرو و استقلال در دومین دیدار خود در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان و الاهلی عربستان قرار می‌گیرند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ۲ نماینده فوتبال ایران امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان ازبک و عربستانی خود خواهند رفت. شهرخودرو در ازبکستان میهمان پاختاکور است و استقلال در کویت به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

پاختاکور ازبکستان – شهرخودرو ایران، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه پاختاکور

نخستین نماینده ایران در حالی از نیمه‌های ظهر امروز به مصاف حریف ازبک خود می‌رود که هفته گذشته در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی رفت و با ۲ گل شکست خورد. شاگردان مجتبی سرآسیایی که بازی هفته بیستم‌شان به روز ۴ اسفند موکول شده است، روز گذشته راهی ازبکستان شدند و یک جلسه تمرینی را هم پشت سر گذاشتند. این تیم مصدوم و محروم خاصی ندارد و تنها حاشیه این تیم در روز‌های اخیر، دعوای مجازی سیدمهدی رحمتی با دروازه‌بان استقلال بود.

در سوی دیگر، تیم ازبکستانی با ۶۹ امتیاز و یک بازی کم‌تر، ۱۹ امتیاز اختلاف با تیم دوم دارد و صدرنشین بلامنازع لیگ ازبکستان است. این تیم در ۵ بازی آخر خود تنها یک بار مغلوب شده است و ۲ تساوی و ۲ پیروزی حاصل کار نماینده ازبکستان بوده است. این تیم در بازی نخست خود، با درخشش ماشاریپوف توانست با نتیجه ۲ بر یک شباب الاهلی امارات را شکست دهد و در رده دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

در دیگر دیدار ایرن گروه، الهلال عربستان از ساعت ۱۷:۰۰ مهمان شباب الاهلی است.

الاهلی عربستان – استقلال ایران، ساعت ۱۹:۰۰، ورزشگاه جابر الاحمد کویت

نماینده فوتبال ایران در حالی در مقابل حریف بحران زده‌اش قرار می‌گیرد که هفته گذشته دراولین دیدار خود در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر یک برابر الشرطه عراق متوقف شد و فرصت صدرنشینی در گروه اول این مسابقات را از دست داد. استقلال برای این دیدار مهدی قائدی و شیخ دیاباته را در اختیار ندارد و حضور فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی در ترکیب آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام است. استقلال در ۵ دیدار آخر خود بازنده نبود و روند مناسبی را پشت سر می‌گذارد.

در سوی دیگر، میدان تیم چهارم جدول لیگ عربستان وضعیت خوبی ندارد و حتی مربی بلژیکی این تیم همراه الاهلی به کویت نرفته است. این تیم جمعه شب با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب الوحده شد تا در رده سوم باقی بماند و کریستین گروس در استانه اخراج قرار بگیرد. حضور عمر السوما، ستاره سوری الاهلی در این دیدار در هاله‌ای از ابهام است، اما رسانه‌های عربستانی از حضور او مقابل استقلال خبر داده‌اند.

در دیگر دیدار این گروه، الوحده امارات از ساعت ۱۷:۳۰ مهمان الشرطه عراق است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار