کد خبر: 991034
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
امام جمعه سنندج
امام جمعه سنندج گفت: شهید سلیمانی با تکیه بر نیروی ایمان و مقاومت توانست مردم کشورهای مسلمان را علیه استکبار جهانی متحد کرد.

ماموستا فایق رستمی در مراسم چهلم شهادت شهید سلیمانی که هم‌اکنون در سالن آزادی سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز روز چهلم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است امروز  چهلمین روز از شهادت این سردار قلوب‌ به دست جنایتکاران استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: چرا حاج قاسم را به شهادت رساندند و به چه علت حاج قاسم سردار دل‌ها شد، گفت: خوب می‌دانیم که استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار به خاطر دو هدف پلید پا به سرزمین مسلمانان در خاورمیانه گذاشت.

وی گفت: هدف حضور امریکا در خاورمیانه، دفاع از اسرائیل پلید و تکه‌تکه کردن کشورهای اسلامی برای اینکه به راحتی آنها را ببلعد.

ماموستا رستمی گفت: استکبار جهانی داعش را درست کرد تا به نام اسلام به غارت جان و مال مسلمان بپردازند، داعش هرجا رفت حاج قاسم را در مقابل خود دید.

به گفته امام جمعه سنندج، شهید سلیمانی با تکیه بر نیروی ایمان و مقاومت توانست مردم کشورهای مسلمان را علیه استکبار جهانی متحد کرد.

وی تصریح کرد: طبیعی است نزد دشمنان اسلام تحمل چنین انسان بزرگ و شجاعی را که بزرگترین پشتوانه برای ملت ایران و مسلمانان جهان بود را بر نمی‌تابند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه آنها تصور می‌کردند که با شهادت حاج قاسم قطار مقاومت از حرکت خواهد ایستاد، گفت:‌ اما خون حاج قاسم نهضتی را به پا کرد که امروز دشمنان جرات مقابله با کشورهای مسلمان را ندارند.

وی تصریح کرد: زمانی که ملت ایران پایگاه هوایی امریکا را در عراق زدند با دروغ اعلام کردند که به نیروهای ما هیچ آسیبی نرسیده است.

امام جمعه سنندج گفت: حاج قاسم سلیمانی سردار قلوب‌ مسلمانان است حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید والامقام نشان از مردمی بودن و محبوبیت وی در بین ملت ایران بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم از دنیا بریده و به آخرت گرویده بود و منصب و مقام و دنیا را رها کرد و خود را وقف مردم کرد و اراده خدا به تمام قلوب مسلمانان تعلق گرفت که ایشان محبوب من است، شما هم محب ایشان باشید.

ماموستا رستمی اصافه کرد: ما در آستانه برگزاری انتخابات هستیم باید با جان و دل تلاش کنیم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر