کد خبر: 990975
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان:
سرهنگ محمدحسن اسماعيلي گفت: پليس امنيتی مطلع شدافرادی در یک مکان غیر بهداشتی و غیر مجازشهر، مبادرت به بسته بندی شیر خشک و توزیع آن درسطح داروخانه هامی نمایند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت اصفهان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند مطلع شدند در یک مکان غیر بهداشتی و غیر مجاز شیر خشک بسته بندی و توزیع می گردد که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم و با همکاری عوامل بهداشت یک گروه از ماموران به محل که ساختمانی نیمه ساز بود اعزام و مشاهده کردند افرادی در حال بسته بندی شیرخشک هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل 25 تن پودر شیر خشک کشف شد بیان داشت: در این محل بدون مجوز و به صورت غیر قانونی و غیر مجاز و در یک محل نامناسب و غیر بهداشتی اقدام به تهیه شیر خشک می کردند که محل توقیف شد.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: دراین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که به هر نو ع بخواهند سلامت جامعه را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار