کد خبر: 990905
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
جولان بانوان تهرانی در لیگ دوازدهم
رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر کبدی بانوان و حساسیت روز‌های پایانی به حدی بالا بود که تا لحظات پایانی مشخص نبود که جام قهرمانی به تهران میرود یا به قزوین.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت دوتیم تهرانی با دو تیم از قزوین در حالی برای فتح جام قهرمانی بالا بود که فدراسیون کبدی، نایب رییس بانوان را به ایلام فرستاده بود و به رغم اینکه تهرانی‌ها می‌توانستند در مرحله سوم در گلستان کار را تمام کنند، اما کار به مرحله چهارم در ایلام کشیده شد.
تهران با وجودی که در زمان ثبت نام تیم‌ها برای مسابقات لیگ برتر درگیر تغییر و تحولات بود و تازه رییس هیات کبدی پس از سه چهار ماه انتخاب شده بود، اما دو تیم خوب را در دقیقه نود راهی مسابقات لیگ برتر کرد و هردو تیم از اعتبار کبدی تهران دفاع کردند تا حسین عنصری رییس هیات کبدی تهران که از بابت عدم حضور نماینده در لیگ برتر آقایان زیر تیغ انتقادات بود کمی اعاده حیثیت کند و ثابت کند که تهران می‌تواند جزو رقبای اصلی مدعیان همیشگی باشد.
در حالی تهرانی‌ها و قزوینی سکو‌های اول تا سوم را در لیگ برتر کبدی بانوان به تسخیر خود در آوردند که تیم‌های همیشه مدعی سیستان و بلوچستان و گلستان نماینده‌ای در جمع سکو نشینان نداشتند و این هم از توسعه عدالت محورانه فدراسیون کبدی در همه استان‌ها خبر می‌دهد.
درلیگ برتر آقایان هم اگرچه تیم سرخنکلاته قهرمان شد، ولی تیم قم تا روز‌های پایانی مدعی قهرمانی بود، اما با فاصله چند امتیاز نماینده سرخنکلاته گلستان در روز پایانی بر سکوی قهرمانی نشست، ولی آنجا هم از ظهور پدید‌هایی از ارومیه و قم و کرمانشاه نباید چشم پوشی کرد.
برای رقابت‌های بانوان هم باید به هیات کبدی تهران و هم روح الله آقاسی رییس هیات قزوین تبریک گفت ضمن اینکه همه تیم‌ها قابل احترام هستند.
مرحله چهارم و پایانی لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور طی روز‌های ٢٢ لغایت ٢٤ بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی شهر ایلام برگزار شد.
دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان کشور امسال با حضور ٩ تیم در ٤ مرحله برگزار شد و در نهایت تیم تهران الف در رقابتی حساس و نزدیک با تیم‌های تهران ب، شورا و شهرداری قزوین، بیمه سلامت ایلام و سیستان و بلوچستان توانست عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.
تهران ب دیگر نماینده پایتخت به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم شورا و شهرداری قزوین هم به عنوان سومی لیگ برتر بسنده کرد. اما حسین عنصری رییس هیات کبدی تهران در باره قهرمانی و نایب قهرمانی تیمهایش در لیگ برتر بانوان گفت: اگر قوانین اجازه سه تیم از استان تهران را می‌داد شک نکنید که سکوی سوم هم از آن ما بود ضمن اینکه برای حضور در لیگ برتر آقایان فصل بعد یک تیم جوان داریم که از هم اکنون خود را برای آن مسابقات آماده می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار