کد خبر: 990112
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی از گرانی برخی از مدارس غیرانتفاعی نسبت به دانشگاه‌های غیردولتی استانبول خبر داد.

کاظم نظم‌ده  در جمع مدیران کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هزینه‌ای که برای مدارس غیردولتی در تهران و کلان‌شهرها پرداخت می‌شود، از هزینه دانشگاه‌های غیردولتی در استانبول هم گران‌تر است.

وی، در اعلام آمار کشوری بند یک قانون تعارض منافع توضیح داد: از ۴۵ هزار مرکز توانبخشی و پیشگیری ۲۷۲ مرکز و فرد هستند که مشمول بند یک بخشنامه است که شامل افرادی مانند رئیس سازمان، معاون، مشاوران، مدیرکل استان‌ها، معاونان آنها، روسای شهرستان‌ها، روسای ادارات، کارشناس ناظر و مسوول و ستاد شهرستان هستند.

انصراف ۱۷۲ نفر از همکاران بهزیستی از پست ستادی، انصراف ۱۰۰ نفر از همکاران بهزیستی از خیریه

نظم‌ده ادامه داد: از میان ۲۷۲ مرکز و فرد مشمول قانون، ۱۷۲ نفر از پست خود انصراف دادند و ۱۰۰ نفر هم پست را نگه داشتند و از داشتن خیریه و مرکز  انصراف دادند.

وی ابراز کرد: در رده مدیران کل حداکثر ۵ مورد بود که سه نفر از آنها از مرکز و خیریه انصراف داده و دو نفر نیز مرکز را نگه داشتند و از پست‌شان انصراف دادند.  

۴۹ مرکز آذربایجان‌شرقی مشمول بند یک تعارض منافع است

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ۴۹ مرکز از کل مراکز آذربایجان‌شرقی مشمول بند یک تعارض منافع بود در حالیکه اگر می‌خواهیم یک هزار و ۷۰۰ مرکز در استان خوب کار کند، نباید دیگر مدیران بهزیستی هم بازیکن و هم داور باشد زیرا با اینکارها نمی‌توان بازی بدون سوء‌گیری داشت.

وی اذعان داشت: الحمدالله سازمان بهزیستی سازمان سالمی است و تعارض منافع صرفاً برای شفافیت بیشتر است.

نظم‌ده توضیح داد: زیرساخت‌های آی تی برای بهزیستی فراهم است به طوریکه آی تی همانند یک رودخانه جریان دارد که می‌توان از آن رودخانه استفاده کرد.

وی اضافه کرد: من امیدوارم که آینده بهزیستی آذربایجان‌شرقی بهتر و درخشان‌تر خواهد شد.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی گفت: ما روزی در کشور التماس می‌کردیم تا مجوز مرکز بدهیم ولی الان متخصصان زیادی هستند که هنوز پشت نوبت هستند.

وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار معلول در ایران 

وی اضافه کرد: نظارت فقط روی مراکز نیست زیرا ما یک میلیون و ۴۰۰ هزار معلول داریم و باید روی کیفیت زندگی آنها هم نظارت داشته باشیم چراکه وقتی مردم حاضرند به صورت رایگان در بخش نظارت به ما کمک کنند، باید به خود بگوییم که ما چه فضایی را برای آنها ایجاد کرده‌ایم؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر