کد خبر: 990040
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
بیانیه سازمان بسیچ مستضعفین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اظهار هر سخنى که بوى تمایل به مذاکره با آمریکا بدهد، از ناحیه هر فرد مسئول و غیرمسئولى، خیانت به خون حاج قاسم و بیعت ملى ایرانیان با راه اوست!
سرویس سیاسی جوان‌آنلاین: سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام و درود به محضر ملت قهرمان ایران
در طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزى غرورآفرین انقلاب اسلامى، جهان شاهد تحولاتى بس عمیق، سریع و تاریخ ساز است.
ایام الله، اگر با فواصل زمانى زیادى بر مومنین حادث و ظاهر مى گشتند، اکنون روزى نیست که بندگان صالح خداوند در انتظار حادثه اى در مسیر تکمیل بناى حق و محو باطل نباشند!
از سرنگونى پیشرفته‌ترین هواپیماى جنگى-جاسوسى آمریکا موسوم به گلوبال هاوک به دست پاسداران شرافت و دین و ناموس شما تا خرد شدن استخوانهاى شیطان بزرگ در بارش جهنم بر مخفیگاه کماندوهاى حقیر آمریکایى در عین الاسد! از توقیف کشتى متجاوز انگلیسى تا بازداشت سرشاخه رسانه اى سرویس جاسوسى اسراییل (روح ا... زم)! همه و همه افتخاراتى پیاپى بود که فرزندان ملت بزرگ ایران در پیمایش پرحادثه این پیچ سرنوشت ساز تاریخ از خود به جاى نهادند.

واقعه بزرگ ریخته شدن خون پاک سیدالشهداء مقاومت؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى (رض) به دست شیطان بزرگ و پس از آن قیام ملى ایرانیان از هر مسلک و مرام در اعلام همبستگى با راه مقاومت اسلامى در تشییع ده‌ها میلیونى پیکر ارباً ارباى آن عارف مبارزه جوى، نقشه ابلیس در جدا کردن صفوف ملت از یکدیگر را چنان از هم گسیخت که وقتى این قیام ملى تبدیل به سوخت موشکهاى سپاه شد، حیوان درنده اى که تا دیروز در پروژه ارعاب دیپلماتیکش سخن از روى میز بودن تمام گزینه‌ها علیه ایران (خصوصا حمله نظامى!) مى گفت، فرداى یوم الله به توپ بستن خانه عنکبوتى عین الاسد، همچون سگى که از شیر غرانى زخم خورده باشد (!) زوزه کشان و ناله کنان، سخن از این گفت که؛ ما قصد جنگ با ایران نداریم! ما را چه به براندازى جمهورى اسلامى؟! اصلا ما آماده ایم که در کنار جمهورى مومنین براى نابودى داعش بجنگیم!
زبان اقتدار ملت ایران به تمام عالم ثابت کرد که پشت این ماشین به ظاهر خوفناک، چیزى جز زبونى و خوف و ناتوانى نبوده و نیست! و آنانکه عُمرى به سحر و شعبده، عالم را فریفته اند، خود، بهتر از همگان مى دانند که عصاى موسى چیست؟! و اگر به اذن پروردگار از دست موساى قرن بیست و یکم بر زمین افتد، چگونه تمام آن شعبده تکنیکال نماى جهالت مدرن را به یکباره خواهد بلعید!
اشاره به این نکته در پیمودن راه پرافتخار کنونى، بس مهم است که بدانیم؛ اکنون که در آوردگاه اقتدار، پوزه این سگ لنگ به خاک مالیده شده، و در روزگارى که نایب امام عصر (عج) وعده داده است؛ "جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد"، اظهار هر سخنى که بوى تمایل به مذاکره با آمریکا از آن به مشام برسد، از ناحیه هر فرد مسئول و غیرمسئولى، خیانت به خون حاج قاسم و بیعت ملى ایرانیان با راه اوست!
لذا از تمام دلدادگان اسلام و ایران مى خواهیم به احترام شخصیت مقتدر ملت شان از سخنان نسنجیده و دشمن شاد کن پرهیز نمایند و بدانند در این لحظات سخت و تاریخ ساز، مستضعفین جهان تنها به ایران مى نگرد که حالیا چشم جهانى نگران من و توست!

در خاتمه سازمان بسیج مستضعفین به عنوان خادم میلیون‌ها فرزند بسیجى اسلام و انقلاب از آحاد دلدادگان ایران و اسلام دعوت مى کند تا در تکمیل پازل افتخارآفرین حماسه بیعت با راه حاج قاسم سلیمانى (رض) و در چهلم خون پاک او بار دیگر با راهپیمایى میلیونى بیست و دوم بهمن ماه به جهان ثابت کنند که نه تنها به قول حضرت روح الله "با رفتن یک خدمتگزار، خللى در سدّ آهنین ملت ایجاد نخواهد شد"، بلکه زین پس؛ شیطان بزرگ نه با یک حاج قاسم، بلکه با ٨٠میلیون سلیمانى مواجه است!
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار