کد خبر: 984465
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
وزارت خارجه پاکستان به تحولات اخیر در عراق واکنش نشان داد و اعلام کرد این تحولات را زیر نظر دارد. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان همچنین در ارتباط با تحولات اخیر میان تهران و واشنگتن اظهارنظر کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «عایشه فاروقی»، سخنگوی جدید وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به تحولات اخیر در عراق اعلام کرد که کشورش از نزدیک این تحولات را زیر نظر دارد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، همچنین تحولات اخیر میان تهران و واشنگتن را موضوعی دوجانبه مربوط به این دو کشور عنوان کرد و از موضع‌گیری بیشتر در این ارتباط خودداری کرد و گفت: اکنون زمان مناسب برای اظهار نظر درباره تحولات ایران و آمریکا نیست.

از روز سه‌شنبه صد‌ها معترض عراقی در اعتراض به حمله آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی و نقض حاکمیت کشورشان، مقابل سفارت آمریکا در بغداد تظاهرات کردند و پرچم عراق و الحشد الشعبی را بر فراز دیوار‌های این سفارت برافراشتند و پس از آن روز گذشته با درخواست دولت عراق پایان این اعتراضات در روبروی سفارت آمریکا اعلام شد.

طبق اعلام منابع حشد الشعبی، در حمله هوایی روز یکشنبه جنگنده‌های آمریکایی به مواضع «گردان‌های حزب‌الله»، دست‌کم ۲۸ مبارز شهید و ۵۱ نفر دیگر مجروح شدند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار