کد خبر: 978358
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) قزوین گفت: امسال بیش از ۵۲۷ برنامه رسمی و محوری برای هفته بسیج درنظر گرفته شده است.
جوان آنلاین / ابوالفضل طاهرخانی درنشست خبری که به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین درسالن جلسات سپاه برگزارشد، اظهارکرد: شعارامسال هفته بسیج «بسیج، چهل سال خدمت، ایثار و شهادت» است و شروع این هفته با تجدید میثاق با خون شهدا و عطر افشانی مزارشهدا همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیج به معنای مزرعه بدون مرزاست و تمام آحاد مردم به نوعی بسبجی هستند و این واحد را درجهت گیری‌های سیاسی چپ و راست وارد نمی‌کنیم.
 
بسیج بدون مرزاست و تمام آحاد مردم بسیجی هستند / اجرای ۵۲۷ برنامه درهفته بسیج درقزوین
 
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) قزوین ابرازکرد: هرجا که بسیج احساس کند مانعی برای انقلاب ایجاد شده با هرنوع سلیقه، گرایش و ابزاری ورود پیدا می‌کند.

طاهرخانی افزود: در قائله پس از جنگ و درمباحث اقتصادی، سازندگی و فرهنگی، در توطئه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف نیز بسیج ورود پیدا کرد که فتنه ۸۸ و ۹۶ از جمله آن‌ها بود که حضور پررنگ بسیج کار را تمام کرد، چرا که بسیج برگرفته از آحاد مردم است.

این مقام مسئول عنوان کرد: دراتفاقات اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین رقم خورد نیز حضور بسیج نمایان بود، درواقع بسیج درمواقع مختلف یارو یاور نظام و مردم است.

وی ادامه داد: درزلزله کرمانشاه و سیل ابتدای سال جاری نیز بسیج حضورداشت و ۴۲۰ واحد مسکونی را تعمیر و ۲۸ واحد را احداث کرد که طی روز‌های آینده شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

طاهرخانی گفت: امسال بیش از ۵۲۷ برنامه رسمی و محوری برای هفته بسیج درنظر گرفته شده که دیدار با خانواده شهدا و نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه دراستان، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی جهت ارائه گزارش و عملکرد یک سال گذشته بسیج در گفت‌وگوی ویژه خبری، یادواره شهدا و اجرای گروه‌های تئاتر و سرود از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی افزود: برگزاری مجمع فرماندهان برتر دانش آموزی، نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، چهل نشست با محوریت بسیج و گام دوم انقلاب، ارائه خدمات ویژه از جمله مشاوره حقوقی رایگان، برگزاری ایستگاه سلامت، مسابقات ورزشی و هنری، اردو‌های جهادی، همایش‌های مختلف تبیبنی درباره گام دوم انقلاب و همایش ده هزار نفره شکوه مقاومت و پایداری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) قزوین بیان کرد: تجمع ۱۰ هزار نفری اقشارمختلف بسیج، نمایش اقتدار این نیرواست که درهرشهرستان به صورت جداگانه برگزارخواهد شد.

طاهرخانی همچنین اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی دردورترین و صعب‌العبورترین مناطق استان با اولویت آبرسانی و فعالیت‌های فرهنگی حضوردارد و بیش از چهل پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: مجموعه بسیج که باید ارتش ۲۰ میلیونی را تشکیل دهد، امروز سازماندهی بسیج براساس گردان‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌ها انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین بیان کرد: درهفته بسیج ایستگاه سلامت، کنترل قند خون، فشار خون و ویزیت رایگان درنظر گرفته شده، همچنین تخفیف ۵۰ درصدی دندانپزشکی دردرمانگاه‌های پاکروان و امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها جهت آمادگی، رزمایش‌های الی بیت‌المقدس است که آغاز شده و به خاطر آمادگی بسبجیان برای مقابله سخت‌افزاری و نرم افزاری است که گردان‌های سایبری نیز فعالیت خواهند داشت.

طاهرخانی با تشریح اتفاقات اخیر که باعث خرابکاری دربرخی استان‌ها و سوء استفاده دشمن شد گفت: مطالبه‌گری به جا نیزحق مردم است و انقلاب برای همین مطالبه گری بوجود آمده، اما برخی افراد از این مطالبه گری و اعتراض سوءاستفاده کرده وبدنبال ایجاد فتنه‌ای تازه بودند ومقام معظم رهبری نیز درجلسه خارج فقه به این موضوع پرداخته و سخنانی را ایراد کردند.

سرهنگ طاهرخانی درادامه سخنانش اعلام کرد؛ روز شنبه دوم آذرماه، ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح راهپیمایی با شعارامنیت و وحدت ملی دراستان برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد حماسه بزرگی دراستان باشیم.

وی افزود: این راهپیمایی از میدان میرعماد به سمت سبزه میدان و خیابان شهدا خواهد بود. برای برگزاری و هماهنگی تجمع، صبح امروز جلسه‌ای با حضورارگان‌های مختلف برگزارشد.

طاهرخانی درپایان گفت: اصل نظام و حفظ امنیت برای ما دارای اهمیت است و با حضور چند ده هزارنفری این امر را رقم خواهیم زد، مسئولین امر نیز باید پیگیرمسائل و مشکلات مردم باشند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر