کد خبر: 977069
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
وزیر راه و شهرسازی گفت: حداکثر قیمت مسکن ملی به غیر از برخی کلانشهر‌ها متری ۵/۳ میلیون تومان است که جامعه هدف اصلی ما مردم دهک سوم تا هفتم هستند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محمد اسلامی در حاشیه هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا درباره آخرین وضعیت قیمت و ثبت نام مسکن ملی اظهار کرد: ثبت‌نام مسکن ملی به صورت آزمایشی در کرمان آغاز شد تا بتوانیم ضمن آسیب‌شناسی سامانه بتوانیم همه مقدمات و اقدامات لازم را برای ثبت‌نام مردم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ۱۰ استان دیگر در کشور در طرح اقدام مسکن ملی قرار گرفته‌اند که در این میان سه استان از امروز سه شنبه در سامانه می‌توانند نسبت به تهیه و اسکن مدارک لازم اقدام کنند و به تدریج بقیه استان‌ها نیز در این طرح وارد می‌شوند. وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مشخص نشدن قیمت قطعی مسکن ملی باعث بالا رفتن قیمت آن از سوی سازندگان نمی‌شود، اظهار کرد: قیمت مسکن ملی مشخص است و به هنگام انعقاد قرارداد با مردم اعلام می‌شود، اما به صورت کلی حداکثر قیمت آن‌ها متری ۵/ ۲ تا ۵ /۳ میلیون تومان است که البته در کلانشهر‌ها متفاوت بوده و قیمت مسکن ملی به هنگام عقد قرارداد با مردم مشخص می‌شود. اسلامی ادامه داد: در اکثر قریب به اتفاق کلانشهر‌ها نیز قیمت نباید بیشتر از ۵/ ۳ میلیون تومان باشد. وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن گفت:‌یکی از اهداف اصلی در این طرح شناسایی متقاضیان واقعی مسکن است تا بتوانیم زمین کافی در اختیار مردم قرار دهیم و آن‌ها به خانه‌هایشان برسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار