کد خبر: 974677
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
گفت و گوی " جوان آنلاین" با محمدیان کشتی گیر ۹۷ گیلوگرم ایران
درهفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان در شهر ووهان چین، امروز در رقابت‌های کشتی آزاد، محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز با شکست تمام حریفان خود توانست مدال طلای المپیک سیزم را کسب کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: محمدحسین محمدیان کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در گفتگو با " جوان آنلاین" درباره هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد سیزم گفت: به هر حال مسابقات به لحاظ کیفی در سطح بالایی برگزار شد. من با وجود اینکه چند سال از میادین ورزشی دور بودم، اما توانستم ابتدا با لطف خدا و بعد دعای خیر مردم مدال طلا را کسب کنم.
خوشحالم که توانستم پرچم کشورم را بالاتر از مدعیان به اهتزاز درآورم
وی افزود: در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی گیران خوبی حضور داشتند که من در کشتی نخستم با کشتی گیر اوکراینی مبارزه کردم که خدا را شکر ۱۳ بر ۲ او را شکست دادم. مرحله بعد کشتی گیر الجزایری را ۱۲ بر صفر شکست دادم. در نیمه نهایی برابر قهرمان اروپا که کشتی گیر روس بود توانستم ۱۱ بر صفر به پیروزی برسم و راهی فینال شوم. در فینال هم با کشتی گیر لاروس دارنده مدال نقره اروپا کشتی گرفتم که خدا را شکر توانستم در نهایت در یک کشتی حساس و نزدیک ۳ بر ۲ پیروز شود و مدال طلا را از آن خود کنم. خیلی خوشحالم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.
کشتی گیر وزن ۹۷ کیلو گرم کشورمان در ادامه اظهار داشت: من به خاطر دوری چند ساله ام از کشتی انگیزه زیادی داشتم تا بتوانم توانایی‌های را به مربیان ثابت کنم باری همین در تمام کشتی هایم با تمام قدرت برابر حریفان به میدان رفتم و خدا را شکر اولین مدال کاروان سیزم را برای ایران کسب کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. امیدوارم با این مدال طلا جواب اعتماد مربیانم را داده باشم.
محمدیان در ادامه خاطر نشان کرد: این مسابقات در ۶ وزن المپیکی برگزار شد و هر کشور مجاز به شرکت ۴ کشتی گیر در هر رشته بود. دراین دوره خدا را محبی در سنگین وزن توانست مدال نقره را کسب کند. دیروز هم در روز نخست این مسابقات احمد بذری در وزن ۸۶ کیلوگرم هم توانست به مدال برنز دست یابد. مهران شیخی در وزن ۶۵ کیلوگرم با وجود تلاش زیادی که انجام داد از دور رقابت‌ها حذف شود.

***
 
اتحادیه جهانی کشتی اول ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی (مهرماه ۱۳۹۴) محمدحسین محمدیان کشتی‌گیر تیم ملی ایران را به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ برای ۴ سال از میادین ورزشی محروم کرد موضوعی که هیچگاه محمد حسین آن را قبول نکرد و حالا با اتمام دوران محرومیتش در اولین آوردگاه با درخشش مثال زدنی توانست با غلبه بر قهرمان اروپا، مدال طلا را از آن خود کند وپرچم کشورمان را با افتخار به اهتزاز درآورد.
خوشحالم که توانستم پرچم کشورم را بالاتر از مدعیان به اهتزاز درآورم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار