کد خبر: 974549
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
یکی از وکلای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا با ارسال نامه‌ای به دفتر سی‌ان‌ان تهدید کرده که به سبب ارائه تصویری نادرست از ترامپ به مردم از این شبکه خبری متعلق به کمپانی «AT & T» شکایت می‌کند، اما سی‌ان‌ان عنوان کرده که این نامه رسمی ارزش بحث کردن ندارد و تنها یک شیرین‌کاری از سوی روابط عمومی کاخ سفید است و شایسته پاسخگویی نیست.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «چالز هاردر»، وکیلی که نقش مهمی در تعطیلی سایت خبری منتقد «گاکر» داشت، نامه‌ای را برای «جف زوکر» رئیس کمپانی وانر مدیا ناظر شبکه سی‌ان‌ان و همچنین رئیس کمپانی «AT & T» ارسال کرده و ضمن انتقاد از نحوه پوشش اخبار مربوط به دونالد ترامپ، عنوان کرده است: «در طول تاریخ ایالات متحده امریکا هیچ رئیس‌جمهوری هدف چنین هجمه بزرگی از حملات ناعادلانه، بی‌اساس، غیراخلاقی و غیرقانونی از سوی یک رسانه به اصطلاح اصلی نبوده است.»

در این نامه همچنین آمده است که موکلش (دونالد ترامپ) قصد دارد علیه این شبکه خبری اقدام قانونی کند و خواهان دریافت انواع غرامت‌ها تا حداکثر ممکن است.

دونالد ترامپ و شبکه خبری سی‌ان‌ان از زمان رسیدن ترامپ به کاخ سفید، درگیری‌های فراوانی داشته‌اند و رئیس‌جمهور امریکا این رسانه را همواره در سخنرانی‌های عمومی خود مورد عتاب قرار می‌دهد و در پاسخ به خبرنگاران سی‌ان‌ان نیز از آن‌ها انتقاد می‌کند.

سی‌ان‌ان نیز یک بار دولت ترامپ را به سبب لغو مجوز ورود «جیم آکوستا» خبرنگار این شبکه در امور کاخ سفید، به دادگاه کشاند و در این پرونده به پیروزی رسید.

«تد بوتروس» وکیل برجسته امریکایی که بسیاری از پرونده‌ها را در دادگاه عالی امریکا در دست داشته در صفحه توئیتر خود نامه وکیل ترامپ به سی‌ان‌ان را کاملاً احمقانه خواند و گفت هیچ وکیل مهمی هرگز به ارسال چنین نامه بیهوده و تهدید بی‌اساسی فکر نمی‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار