کد خبر: 974490
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
والیبال مردان المپیک سیزم
دومین روز رقابت‌های والیبال مردان در المپیک نظامیان جهان با نخستین برد ایران در مقابل کانادا همراه شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دردومین روز از مسابقات تیم والیبال نظامیان ایران توانست با اقتدار در سه ست ۲۳ - ۲۵، ۲۵ - ۱۸، ۲۵ - ۱۰، ۲۵ - ۱۴ تیم نظامیان کانادا را شکست دهد. چهارشنبه در ادامه رقابت‌ها تیم نظامیان ایران برابر هلند صف آرایی خواهد کرد.
نخستین برد ایران مقابل کانادا رقم خورد
در این دیدار تیم والیبال نظامیان ایران با ترکیب فردین قلعه وند، جابر اسماعیل پور، علیرضا نادی، علی یوسف پور، رحمان رئوفی، محمدعلی فلاح و بیژن براتی به مصاف حریف رفت. قضاوت این بازی بر عهده رالف وارنستوف از آلمان و فیلیپ وچیاری از برزیل بود.

ست اول
در ست اول بازیکنان ایران بازی را بهتر از حریف شروع کردند. توپ گیری در انتهای زمین خوب صورت می‌گرفت و توپ‌ها راحت به پاسور می‌رسید. در ادامه هر چند کانادایی‌ها سعی داشتند با سرویس‌های پرشی موجی امتیازات از دست رفته را جبران کنند، اما تلاش قلعه وند و محمد حیدری، اما نتیم حریف را بریده بود. برتری تیم ایران در ادامه با دفاع خوب یوسف پور و نادی ادامه داشت تا اینکه ست اول به نفع ایران به پایان رسید.
نخستین برد ایران مقابل کانادا رقم خورد
ست دوم
در این ست کاندایی‌ها بودند که بازیرا بهتر از ایران آغاز کردند. دراین ست ناهمانگی در برخی لظات باعث شد تا امتیازات حساسی نصیب کانادا شود. در ادامه هر چند ایران می‌توانست به بازی برگردد، اما خطای فردی متعدد بازیکنان ایران در روی تور باعث شد تا نهایتا این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود کاندا تمام شود.
 
نخستین برد ایران مقابل کانادا رقم خورد
ست سوم
در این ست سوم که تقریبا دو تیم از نقاظ ضعف شناخت پیدا کرده بودند سعی در کسب امتیاز بودند. تغییرات مربی در تیم نشان گر تغییر تاکتیک در جهت برد این ست بود برای همین حیدری و افشین فر را به جای رئوفی و اسماعیل پور وارد زمین کرد تا تیم ایران کمی قدرتی‌تر بازی را دنبال کند. در ادامه روند برتری تیم مایران ادامه داشت تا اینکه این ست هم ۲۵ بر ۱۸ به نفع ایران به پایان رسید.
 
نخستین برد ایران مقابل کانادا رقم خورد
ست چهارم
در ست چهارم مثل ست اول ایران از ناهماهنگی بازیکنان کانادا بهره لازم را برد و علی رغم تعویض‌های متعدد مربی کانادا، اما این تیم نظامیان ایران بود که توانستاین ست را هم به نفع خود به پایان برساند تا اولین برد ما برابر کانادا صورت گیرد.

در ادامه همین مسابقات تیم کره جنوبی ۳ بر ۲ در جدالی سخت از سد پاکستان گذشت. برزیل و چین هم برابر حریفان خود قطر و برزیل با نتیجه مشابه سه بر صفر پیروز شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار