کد خبر: 974474
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
گفت وگوی " جوان آنلاین" با اورسجی رئیس فدراسیون کبدی
چند روز پیش لژیونر کبدی ایران در هند، گفت وگویی را علیه فدراسیون کبدی ایران انجام داد که در نوع خودش قابل تامل بود. معراج شیخ که حالا یکی از بازیکنان قدیمی این رشته در هند شناخته می‌شود طی گفت وگویی اعلام کرد که فدراسیون کبدی ایران با توسل به زور ۱۲ درصد از قرارداد سالیانه او را دریافت می‌کند موضوعی که با واکنش شدید رئیس فدراسیون کبدی همراه شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: پیام اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در گفت وگو با " جوان آنلاین" در این باره گفت: چند سال پیش با توافقی که با کشور هند داشتیم چند بازیکن برای پیشرفت ورزش کبدی به هند لژیونر شدند. بعد از قهرمانی ما در جارکارتا در سال ۲۰۱۸ این تعداد به ۱۵ نفر رافزایش یافت. بعد‌ها تعداد بازیکنان به ۲۰ نفر افزایش یافت چرا که ما می‌دانستیم قطعا سطح فنی بچه‌ها افزایش خواهد یافت.
 
معراج شیخ اصلا بازیکن تیم ملی نبوده که بخواهد خداحافظی کند/ برای بازار گرمی انتقاد می کند
وی درباره انتقاد لژیونر کبدی گفت: صحبت‌های معراج شیخ برایم جالب است چرا که ما او را به هند فرستادیم و حالا او به جای اینکه قدران باشد در برابر ما موضع گرفته است. او زمانی که در ایران بود قراردادش به ۷ میلیون هم نمی‌رسید، اما سال اول که به هند رفت قراردادش چند برابر ایران بود. او چند سال است که در لیگ هند بازی می‌کند و هم این‌ها به خاطر تفاهم نامه فدراسیون ایران با فدراسیون هند است. در واقع اگر ما او را معرفی نمی‌کردیم او هیچ وقت نمی‌توانست پا به لیگ هند بگذارد. من واقعا از صحبت‌های او تعجب می‌کنم.
اورسجی در ادامه اظهار داشت: اینکه گفته شده ما ۱۲ درصد از قرارداد او را برمی داریم صحیح نیست. اولا که این ۸ درصدد است و قبل از کسر مالیات محاسبه می‌شود و در ثانی الان قرارداد معراج شیخ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است و ما این ۸ درصد را برای توسعه ورزش کبدی در کشور هزینه می‌کنیم. این موضوع قبل از اعزام بچه‌ها به هند توافق شده و خودشان هم به این امر واقف هستند، اما چرا حالا این حرف‌ها زده نمی‌دانم. تاکید می‌کنم این پول در جیب هیچ کس نمی‌رود و فقط برای توسعه کبدی خرج می‌شود.
رئیس فدراسیون کبدی در ادامه خاطر نشان کرد: خود معراج شیخ می‌داند که این پول در واقع حق ترانسفر شدن او است که ما این پول را فقط صرف مخارج توسعه ورزش کبدی می‌کنیم. او اگر می‌خواست یک مدیر فنی این کار را برایش انجام دهد به مراتب هزینه بیشتری باید پرداخت می‌کرد. این را بقیه لژیونر‌ها هم می‌دانند و مشکلی با آن ندارند چرا که به این امر واقفند که این پول صرف هزینه توسعه کبدی می‌شوند. باور کنیم ما هنوز یک سالن اختصاصی در این ورزش نداریم و در راه توسعه و استعدادیابی در شهرستان‌ها هزینه‌های بسیاری را باید انجام دهیم.
وی افزود: شنیدم معراج گفته از تیم ملی خداحافظی می‌کنم من همین جا اعلام می‌کنم که خدا حافظی کن، اما نکته جالب اینکه از کجا. او مدتی است به تیم ملی دعوت نمی‌شود که بخواهد خداحافظی کند. او حتی در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم حضور نداشت. الان در پست او پنج، ۶ بازیکن خوب داریم. او یادت رفته ما زمانی که او را به هند فرستادیم باشگاهی نداشتیم. آن‌ها در خانه بودند و ما به آن‌ها پیشنهاد دادیم و با کمال میل و رغبت زیاد قبول کردند، اما حالا که ۳۲ سال سن دارند و دیگر در تیم ملی نیست با این حرف‌ها می‌خواهد بازار گرمی کنند و این گونه جواب محبت‌های ما را می‌دهد؟ واقعا نمی‌دانم با این حرف‌ها دنبال چیست. چرا دیگر بازیکنان این مسائل را عنوان نمی‌کنند؟
رئیس فدراسیون کبدی در ادامه بیان داشت: با توجه به توسعه کبدی در حال حاضر در مرحله جدید استعدادیابی نیز حداقل ۱۵ استان را تحت پوشش قرار خواهیم داد. مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز حدفاصل روز‌های ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه در کیش برگزار می‌شود و حدود ۱۶ تیم در این بازی‌ها حضور پیدا خواهند کرد از تمام لژیونر‌ها خواسته‌ایم تا در این رقابت‌ها شرکت کنند. خوشبختانه نسل جدید کبدی در راه هستند و آمادگی بالایی نیز دارند. امیدواریم که در مسابقات جهانی میزبانی خوبی داشته باشیم و جوانان ما بهترین عنوان را کسب کنند. همه این‌ها هزینه بر است، اما ما فقط در صدد توسعه رشته رشته ورزشی هستیم.
معراج شیخ اصلا بازیکن تیم ملی نبوده که بخواهد خداحافظی کند/ برای بازار گرمی انتقاد می کند
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهریار مقدم
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
5
خیلی جالبه یکی پرده از کارهاتون برداشته حالا با شعار توسعه میخایید لاپوشانی کنید.این بازیکنا همه ی چیزی ک دارند رو غیرت و پشتکار خودشون جالب نباشه واستون ک بقیه از این حرفا نمیزنن چون میترسند دیگه جای تو تیم ملی تحمیلی شمارو نداشته باشند.درود ب معراج شیخ ک جلوی حرف زور ایستادگی کرد.اگ راست میگید ک مدیون شما هستن چرا بچه های خودتون رو نمیفرستین تا دوروزه پرت شن از هند.اینا اگ استعداد نداشته باشن لیگ فوق حرفه ای اونجا هر سال باهاشون قرارداد نمیبندن و پول اضافی ندارن پس لطفا مردم رو ...فرض نکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار