کد خبر: 974409
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
مديرعامل شركت گاز استان اصفهان:
مهندس سید مصطفی علوی، با بيان اينكه طرح حذف قبوض کاغذی گاز بهاء در این استان آغاز شده است؛ گفت: صورتحساب مشتركين گاز دراصفهان همگام با اجراي اين طرح ملي در كشور به روش پیامکی ارسال مي شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان اصفهان، افزود:  مديرعامل شركت گاز استان اصفهان مرحله نخست این طرح، با دریافت شماره تلفن همراه مشترکين شروع شده است و مشترکين می‌توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه 1000194 با الگوی (شماره اشتراک*1)ارسال کنند.

سید مصطفی علوی، تصریح کرد: با استفاده از سرویس‌های پیامکی، وب سايت و مراجعه کنتورخوان، جمع‌آوری شماره تلفن همراه انجام خواهد شد.

وي گفت: طرح حذف قبوض کاغذی، اقدامی در جهت صرفه جویی مصرف کاغذ و صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی و حفظ محیط زیست می باشد.

علوی، افزود: در صورت فراهم شدن همه شرايط تدریجاً تا پایان سال جاری؛ قبوض کاغذی برای مشترکين گاز صادر نخواهد شد.

مديرعامل شركت گاز استان اصفهان با اعلام اينكه برای ثبت شماره تلفن همراه می‌توان به ۳ روش شامل؛ مراجعه به وب‌سایت شرکت ملی گاز به آدرسwww.nigc.ir ، تکمیل فرم ضمیمه شده به قبوض گاز و تحویل آن به مامور قرائت کنتور و نهایتاً ارسال شماره اشتراک ده رقمی درج شده در بالای قبض به سامانه پیامکی1000194 با الگوی (شماره اشتراک*1) اقدام کرد گفت: از مشتركين محترم تقاضا می شود به منظور دريافت اطلاعات صورت حساب گاز مصرفی خود در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود به یکی از سه روش فوق اقدام كنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار