کد خبر: 974403
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان:
دکترامیراحمد زندآور رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان‌دستور خود ضمن گرامیداشت اربعین حسینی اظهار کرد: فداکاری امام حسین(ع) بود که دین را زنده کرد و نقش او در زنده نگه‌داشتن دین اسلام مهم و حائز اهمیت است، گرامیداشت روز عاشورا و اربعین در حقیقت زنده نگهداشتن دین اسلام و مبارزه با دشمنان دین است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تمام مدیران از جمله مدیریت شهری باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند که ارزشمندی سرمایه‌های انسانی در شهرداری اصفهان دارای اهمیت بسیار زیادی است، عنوان کرد: برای دست‌یابی به هر چیزی در یک سازمان به سطحی از دانش و مهارت‌های انسانی نیاز است و مدیریت منابع انسانی نقش محوری در جذب و پرورش سرمایه انسانی یک سازمان دارد.

دکترامیراحمد زندآور اذعان نمود : در دنیای پیچیده امروز سازمان‌ها جهت اینکه برای خود نسبت به رقبا مزیت رقابتی ایجاد کنند می‌توانند بر سرمایه انسانی سازمان به عنوان با ارزش‌ترین دارایی خود تأکید بیشتری داشته باشند، همچنین سازمان‌ها می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری در این بخش کیفیت کار خود را بهبود دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت مناسب در حوزه کارکنان، منافع زیادی را در شهرداری کلان‌شهر اصفهان  ایجاد می‌کند که ایجاد تعهد در پرسنل یکی از این منافع است، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود سرمایه انسانی از قابلیت‌های خود برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کند تعهد سازمانی است که کارکنان را نسبت به سازمان و انجام کار متعهد می‌کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به اهمیت احترام در ارتباط کارکنان و مدیران گفت: یک مدیر خوب باید در بخشندگی، مهربانی و فروتنی انسان بی‌همتایی باشد و درب اتاق او همیشه بر روی کارکنان باز بماند و در هر شرایطی کارکنان هنگام ترک دفتر مدیر باید احساس کنند که کاملاً درک شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌سازی فقدان احترام در لایه‌های زیرین سازمان، مطرح کرد: تقریباً همه کسانی که در محیط کار مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرند یا احساس می‌کنند به آن‌ها به حرمتی شده است از خود واکنش منفی نشان داده، خلاقیت آن‌ها کاهش یافته و بسیاری از آن‌ها از روی عمد کمتر کار می‌کنند.

دکترزندآور به برخورد متکبرانه و خارج از دایره ادب از سوی مدیران برخی سازمان‌ها، مناطق و ادارات شهرداری اصفهان اشاره و تأکید کرد: رفتار این چنین به هیچ عنوان مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیست و باید از طریق شهردار اصفهان پیگیری شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان نطق خود تصریح کرد: هیچ عاملی به اندازه‌ احترام گذاشتن به کارمندان در رفتار آن‌ها تأثیر ندارد و معدود مدیرانی که گاهاً به این نکته توجه نمی‌کنند باید بدانند که یک مدیر تنها با کسب احترام زیردستان می‌تواند قدرت و نفوذ به دست آورد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر