کد خبر: 974248
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
تیم فوتبال پنج نفره ایران درحالی در مسابقات قهرمانی آسیا توانست نایب قهرمان آسیا شود که موفق شد جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : حسین رجب‌پور، کاپیتان تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. تایلند در این دوره سعی و تلاش زیادی کرد که بتواند سهمیه لازم را برای پارالمپیک کسب کند، اما با توجه به اینکه تیم ما و چین جز چهار تیم رنکینگ جهانی هستند اجازه ندادند تا تایلندی‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند و در کل همین نشان سطح بالای این مسابقات بود که ما توانستیم برای چندمین بار قهرمان آسیا شویم.
کاپیتان تیم فوتبال پنج نفره:برای نایب قهرمانی پارالمپیک کار سختی پیش رو داریم
وی در ادامه افزود: همان طور که گفتم ما در حالی نایب قهرمان شدیم که تایلند میزبان مسابقات هزینه زیادی برای کسب سهمیه کرده بود، اما نتوانست و نکته مهم این که ما بدون حتی یک بازی تدارکاتی توانستیم جواز حضور در پارالمپیک را کسب کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال پنج نفره کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: ما برای مسابقات آسیایی در کل ۵۴ روز در اردو بودیم و اصلا بازی تدارکاتی انجام ندادیم البته مسئولان سعی کردند که بازی برگزار کنند، اما در نهایت بدون هیچ بازی تدارکاتی عازم مسابقات شدیم. در مسابقات متوجه شدیم که تیم میزبان تایلند مدت ۶ ماه در اردو بوده و بازی‌های تدارکاتی زیادی را هم برگزار کرده، اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشدند.
رجب پور در ادامه اظهار داشت: ما حالا که توانسته ایم جواز مسابقات پارالمپیک را کسب کنیم باید از همین الان برنامه ریزی درستی داشته باشیم. دوره قبل ما یک ماه قبل از مسابقات یک تورنمنت در بزریل شرکت کردیم و چند بازی خوب را برگزار کردیم و همان باعث شد تا درپارالمپیک نایب قهرمان شویم و این موضوع بی تاثیر در کسب نایب قهرمانی نبود. از مسئولان در خواست دارم تا با در نظر گرفتن بازی تدارکاتی بیشتر امکاناتی را فراهم کنند تا بتوانیم در این دوره قهرمان پارالمپیک شویم که البته نیاز به امکانات داریم.
وی افزود: تا آنجا که اطلاع دارم قرار است در سال جدید یک تورنمنت در ژاپن برگزار شود که قطعا می‌تواند در جهت روند تمرینی ما بسیار موثر باشد. ما باید برای اینکه بتوانیم از هنوان دوره قبل دفاع کنیم خیلی تلاش کنیم، اما این تلاش بدون بازی تدارکاتی با چند تیم خوب میسر نخواهد شد. من دوستم دارم دراین دوره قهرمان شویم، اما واقعا اگر بتوانیم عنوان دفع قبل پارالمپیک را تکرار کنیم پیشرفت داشته ایم چرا که همه تیم‌ها با تما قوا در حال پیشرفت هستند و هر دوره مسابقات سخت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.
وی در پایان یادآور شد: ما در دوره قبلی پارالمپیک نایب قهرمان شدیم و این توقع را خودمان ایجاد کرده‌ایم که دوباره حداقل این عنوان را تکرار کنیم؛ بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا باز هم روی سکو برویم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار