کد خبر: 974139
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
هفته هفتم لیگ برتر امروز در حالی با انجام سه دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار پرسپولیس در آزادی در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف تیم پیکان می‌رود. در دیگر دیدار‌ها هم ماشین سازی در تبریز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. پارس جنوبی هم میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: هفته هفتم در حالی از امروز استارت می‌خورد که در حال حاضر سپاهان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و تراکتور و شهر خودرو در رده‌های بعدی جدول لیگ قرار گرفته اند.

ماشین سازی تبریز- فولاد
در اولین دیدار که در تبریز از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود ماشین سازی تبریز میزبان تیم فولاد است. تیمی که سرمربی آن در جواد نکونام است و تا به امروز با نتایج خوبی که کسب کرده توانسته این تیم را با ۹ امتیاز در رده شش قرار دهد. ماشین سازی هم در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده دهم قرار دارد. نکته جالب هر دو تیم اینکه با ابختی که در جام حذفی داشتند هر دو تیم از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری است.

پارس جنوبی جم - صنعت نفت
دیگر بازی که از شاعت ۱۸ برگزار می‌شود پارس جنوبی پذیرای تیم صنعت نفت آبادان است. صنعت نفتی که با اسکوچیچ فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته فعلا با ۱۱ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد. پارس جنوبی علی رغم سال‌های قبل که در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب می‌کرد امسال در حال حاضر تنها با ۶ امتیاز در رده دوازهم جا خوش کرده و امید دارد در این بازی خانگی در جدول یکی دو پله صعود داشته باشد. نکته مشترک هر دو تیم مشکلات اقتصادی است که این روز‌ها گریبانگیر بیشتر تیم‌های لیگ برتری است.

پرسپولیس - پیکان
اما در دیگر بازی همزمان و حساس‌ترین بازی این هفته تیم پرسپولیس به مصاف پیکان می‌رود. پرسپولیس که این روز‌ها نتوانسته انتظارات هواداران را جلب کند و در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.
پرسپولیس بدنبال ۳ امتیاز در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی
 
سرخ‌ها که دراین شش هفته فقط ۳ بار موفق به گلزنی شده اند به شدت روی لبه تیغ انتقادات کارشناسان و هواداران قرار دارند، آمار بسیار ضعیف و نا امید کننده‌ای که تا به امروز سابقه نداشته است و اگر در بازی امروز نتوانند پیروز میدان شوند کار به مراتب برای کالدرون و شاگردانش سخت خواهد شد. از نکات قابل توجه این بازی، محرومیت تماشاگران پرسپولیس در این بازی خانگی است که می‌تواند به ضرر تیم پرسپولیس تمام شود.
در مقابل حسین فرکی در پیکان در حالی با ۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول جاخوش کرده با ۱۲ گل زده یکی از خطوط حمله قوی لیگ را در اختیار دارد. هرچند خط دفاعش هم خیلی مستحکم نیست و ۱۲ گل هم دریافت کرده است.
 
کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: دوست نداشتیم در ورزشگاه خالی برابر پرسپولیس قرار بگیریم و در این مسابقه دنبال سه امتیاز هستیم.

علی حمودی با اشاره به دیدار پیکان برابر پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر گفت: بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس قهرمان سال‌های اخیر ایران بوده و به دنبال تکرار موفقیت‌هایش است اما این بازی برای ما نیز حساس بوده و به طور حتم برای کسب سه امتیاز برابر پرسپولیس به میدان می‌رویم.

وی افزود: پیکان همیشه برابر تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته است. امسال هم می‌خواهیم که شرایط خوبمان را ادامه دهیم. ما در لیگ سه بازی را واگذار کردیم و بیش از این نباید امتیاز از دست بدهیم و از همین بازی نیز می‌خواهیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان با اشاره به محرومیت هواداران پرسپولیس در دیدار پیش رو و تاثیر این موضوع روی بازی، اضافه کرد: بهتر است اگر جریمه‌ای قرار است صورت بگیرد به باشگاه ها اختصاص بیاید نه اینکه هواداران که بزرگترین سرمایه فوتبال هستند از دیدن بازی تیمشان محروم باشند. در خیلی از کشورها پول می دهند تا افراد برای تماشای بازی تیمشان به ورزشگاه بیایند اما متاسفانه با تصمیمات نادرست، مردم را از فوتبال دور می‌کنند. فوتبال بدون هوادار معنا ندارد و بازی به طور حتم بی روح می‌شود. شاید این موضوع به نفع ما باشد اما در مجموع با چنین تصمیماتی مخالف هستیم.

وی در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد:  تیم ما از نظر فنی از تیم‌های بالا نشین جدول نیز بهتر بازی می‌کند اما با بدشانسی مواجه شدیم. اگر این بدشانسی‌ها نبود اکنون در بالای جدول بودیم.


اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر:
یکشنبه ۲۸/۷/۹۸

ماشین سازی تبریز- فولاد خوزستان
داور: بیژن حیدری
کمک ها: سعید قاسمی – مهدی الوندی
کمک داوران اضافی: سعاد وفاپیشه – علی ابراهیمی
داور چهارم: سید یعقوب حجتی
ناظر داوری: علی نقی مصطفی نژاد

پارس جنوبی جم- صنعت نفت آبادان
داور:سید مهدی مرجان زاده
کمک ها:آرمان اسعدی- یوسف مغروری
کمک داوران اضافی:مرتضی منصوریان- محمد باقر پور باقر
داور چهارم:حسن انتظاری
ناظر داوری:محمود رفیعی

پرسپولیس تهران- پیکان تهران
داور:سید مهدی سید علی
کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی-محمد راهی
کمک داوران اضافی:محمدرضا اکبریان-سید علی اصغر مومنی
داور چهارم:عسگر محمدی
ناظر داوری:حسین خانبان

دوشنبه ۲۹/۷/۹۸
نساجی مازندران – تراکتورسازی تبریز
داور: موعود بنیادی فر
کمک ها: حسن ظهیری- قهرمان نجفی
کمک داوران اضافی: میثم حیدری – مجید محمدی
داور چهارم: بهمن عبدالهی
ناظر داوری: حسین نجاتی

گل گهر سیرجان – فولاد مبارکه 
داور: جواد رحیم زاده
کمک ها: علی میرزابیگی- جلیل شعرانی
کمک داوران اضافی: سید علی میرغفاری- محمد حسین ترابیان
داور چهارم: محمد علی رضایی
ناظر داوری: نادر جعفری

سایپا تهران- استقلال 
داور: اشکان خورشیدی
کمک ها:فرهاد مروجی- محمد عطایی
کمک داوران اضافی:حمید حاج ملک-محمدرضا تارخ
داور چهارم: علیرضا مرادی
ناظر داوری:علیرضا کهوری

ذوب آهن - شهر خودرومشهد
داور:سید وحید کاظمی
کمک ها:سعید علی نژادیان- فرهاد فرهاد پور
کمک داوران اضافی:علی صفایی- عبدالنبی پور خلف
داور چهارم:علی اکبر عظیم پور
ناظر داوری:سعید بطحایی

نفت مسجد سلیمان- شاهین شهرداری 
داور:حسین زمانی
کمک ها:علیرضا ایلدروم- رحیم شاهین
کمک داوران اضافی:رضا عادل-یاسر همرنگ
داور چهارم:محمد علی پور متقی
ناظر داوری:محمد جواد تقی پور
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار