کد خبر: 974045
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
افتتاح هفتمین دوره مسابقات سیزم - چین
هفتمین دوره مسابقات نظامیان جهان – سیزم دیروز به میزبانی چین برگزار شد. ورزشکاران کشورمان در قالب ۱۴ تیم و ۱۴ رشته با ۱۶۶ ورزشکار در رقابت‌های ورزشی المپیک نظامیان جهان در چین شرکت می‌کنند
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش درباره افتتاحیه مسابقات جهانی سیزم گفت: دیروز هفتمین دوره مسابقات نظامیان طی یک مراسم بسیار خوب توسط کشور میزبان، چین برگزار شد که تیم‌های کشور‌های مختلف پس از اینکه از جلوی مقامات و مردم حاضر در ورزشگاه رژه رفتند در محل جایگاه خود مستقر شدند و با روشن کردن مشعل مسابقات سیزم از امروز عملا مسابقات بصورت رسمی کار خودش را آغاز به کار خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: کاروان جمهوری اسلامی ایران هم در هفتمین دوره این مسابقات با ۱۴ تیم شرکت کرده که امیدواریم تیم‌های ورزشی ما بتوانند با شکست حریفان خود با دست پر به میهمن اسلامی برگردند.
فولادی در خاتمه خاطر نشان کرد: امروز تعدادی از رشته‌ها مثل پنج گانه نظامی، تیراندازی و چیتر بازی به طور رسمی مسابقات شان آغاز خواهد شد و سایر تیم‌ها هم طبق برنامه ریزی میزبان مسابقات از فردا مسابقات شان را برگزار خواهند کرد. البته برخی رشته‌ها هم هنوز وارد چین نشده اند که با توجه به برگزاری مسابقات شان در روز‌های آینده، چند روز دیگر تهران به مقصد چین ترک خواهند کرد.
هفتمین دوره مسابقات ورزشی المپیک نظامیان جهان از ۲۶ مهر تا ۵ آبان در ۳۲ رشته، با حضور بیش از ۱۲۰ کشور و ۹ هزار و ۵۰۰ ورزشکار نظامی در چین برگزار می‌شود..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار