کد خبر: 974044
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از آغاز برنامه‌های مدون تیم ملی و حضور در رویداد‌های مهم آتی، بلافاصله بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر خبر داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ابراهیم مهربان با بیان اینکه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با دستاورد‌های مطلوب مالی و فنی همراه است به خبرنگار مهر گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ را می‌توان یک رویداد و اتفاق مطلوب در کشتی خواند که مربیان و کشتی گیران را از نظر مالی منتفع می‌کند و پویایی و هیجان خاصی در این عرصه بوجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: هر چند برگزاری لیگ کشتی یکی از اولویت‌های این رشته است، اما باید هماهنگی و برنامه‌های ریزی خوبی هم داشته باشد تا بتواند از هر نظر مثبت و سازنده تلقی شود. خوشبختانه ما درلیگ امسال شاهد این موضع هستیم و با توجه به برنامه‌های لیگ، هیچ تداخل و مشکلی با برنامه‌ها نمی‌بینیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: علاوه بر مباحث مالی و درآمدزایی لیگ برای کشتی گیران و مربیان باید به بحث فنی این مسابقات هم اشاره کرد. طبیعتا بسیاری از کشتی گیران جوان و باانگیزه می‌توانند در این میدان داخلی به مصاف بزرگان کشتی ایران و جهان بروند و تجربه خوبی کسب کنند. ممکن است کشتی گیران جوان ما هیچگاه نتوانند در رقابت‌های بین المللی به مصاف بزرگان کشتی بروند، اما لیگ این بستر را فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند در برابر نام‌های بزرگ کشتی قرار گیرند.

مهربان با اشاره به برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: برنامه‌های مدون تیم ملی توس غلامرضا محمدی و کادر فنی تنظیم و به مدیر فنی تیم‌های ملی ارائه شده است. طبق برنامه ریزی‌های مدون کادر فنی و با موافقت فدراسیون کشتی، تیم ملی بعد از پایان پیکار‌ها لیگ استارت خواهد زد تا بتوانیم در ادامه به اهداف خودمان تا قبل از المپیک ۲۰۲۰ برسیم.

وی در پایان به اولویت برنامه‌های تیم ملی اشاره کرد و گفت: کسب سهمیه‌های باقی مانده المپیک از اولویت‌های ماست که باید بتوانیم در میادین گزینشی پیش رو به این هدف برسیم. ضمن اینکه تجهیز و آماده سازی بهترین نفرات برای حضور در المپیک و کسب نتیجه در این میدان بزرگ هم به عنوان مهمترین هدف ما در اولویت قرار دارد وباید با توجه به محدودیت زمانی تا المپیک به آن توجه خاصی شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار