کد خبر: 974040
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
میزبانی پلیس استان اصفهان ؛
صبح امروز اتوبوس حامل زائران پاکستانی که به سمت مرزهای کشورمان به مقصد کربلای معلی در حال حرکت بوده ،به علت تصادف با یک خودروی سمند دچار سانحه شدند.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، کارکنان پلیس که همیشه و همه جا خدمت گذاری و ایثارگری خود را به مردم نشان داده اند به سرعت در محل حاضر شده و ضمن بررسی حادثه و دلجویی از زائران پاکستانی، طی هماهنگی های انجام شده این زائران به مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) انتقال داده می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان نیز با حضور در محل مسجد و پذیرایی صبحانه از آن ها ضمن گپ و گفتی صمیمانه با آن ها از آن ها خواست که نایب الزیاره پرسنل انتظامی در نجف اشرف و کربلای معلی باشند.

در حالی که امسال خیل عظیم مشتاقان زیارت حضرت سیدالشهدا حیرت همگان را برانگیخته است، با توجه به تمهیداتی که به منظور سهولت سفر زائران اربعین حسینی اندیشده شده، بسیاری از هموطنان کشورمان توفیق زیارت امام حسین(ع) و پیاده روی از مسیر نجف تا کربلا را پیدا کردند، هرچند بودند کسانی که به دلایل مختلف امکان حضور در این مراسم باشکوه را به دست نیاوردند.

از جمله کسانی که از این مراسم باعظمت جاماندند کسانی بودند که به مشاغل خدماتی به مردم اشتغال دارند و نیروی های نظامی و به ویژه انتظامی نیز یکی از همان ها هستند.

کلیه کارکنان خدوم نیروی انتظامی، خدمت به مردم را بالاترین فریضه برای خود می دانند نیز اربعین امسال خود را وقف کمک رسانی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی کردند تا آن ها نیز با خدمات رسانی به زئران اباعبدالله الحسین (ع) نیز سهمی در این مراسم باشکوه داشته باشند.

اقدام امروز جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان اصفهان در خدمات رسانی و پذیرایی از زائران پاکستانی امام حسین(ع) نیز بار دیگر نشان داد که هر چند این غافله از زیارت بازمانده است اما همچنان عشق و اردات خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت به خصوص حضرت سیدالشهدا(ع) با خدمت رسانی به مردم ابراز می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر