کد خبر: 973885
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
مهره عملیات روانی کاخ سفید آنقدر وقیح است که مثل بسیاری از همفکران داخلیش به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران هم قانع نیست و رسماً خواستار حضور نظامی آمریکا در منطقه و ایجاد جنگ علیه ملت ایران و منطقه است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: مسیح علی‌نژاد که حالا بر همگان روشن شده است که مهره‌ی کاخ سفید برای ایجاد جنگ روانی علیه مردم ایران است، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فاکس‌نیوز با ابراز ناراحتی از خروج نظامی‌های آمریکا از منطقه خاورمیانه از رئیس خود، ترامپ گلایه کرده که چرا متحدانش را در مواجهه با ایران تنها گذاشته است!

او همین‌قدر وقیح است که مثل بسیاری از همفکران داخلیش به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران هم قانع نیست و رسماً خواستار حضور نظامی آمریکا در منطقه و ایجاد جنگ علیه ملت ایران و منطقه است. گویا هزاران کودک و زن کشته شده برای او در برابر چند دختر که هویت خود را بر چوب می‌کنند هیچ اهمیتی ندارد!

جالب اینجاست رفتن آمریکا را موجب اتفاقاتی از جنس کردستان سوریه می‌داند، ولی آنقدر بی‌شرم است که نمی‌گوید همه‌ی این فتنه‌ها از روزی آغاز شد که آمریکا پایش را در منطقه گذاشته است! او برای دل خودش و شاید هم برای تداوم چند مشت دلاری که به جیبش می‌ریزند، خواهان آن است که آمریکایی که از لحظه ورودش به منطقه جز جنگ، نفرت، بدبختی و خون ریزی چیزی نداشته باز هم بماند، آدم بکشد، سلاح بفروشد و ناامنی ایجاد کند!

آن‌ها همان‌طور که بی‌بی‌سی فارسی و سربازان ملکه نگران شدند، می‌ترسند با رفتن آمریکا از منطقه ایران قدرتمندتر شود؛ فتنه‌ها بخوابد؛ آرامش برقرار شود؛ کشت‌وکشتار‌ها تمام شود و آن وقت سر آن‌ها بی‌کلاه بماند و نتوانند با چهارشنبه‌های سفید و دلقک بازی‌های دیگر به اسم مبارزه با مردم ایران، ترامپ را راضی کنند تا چیزی در کاسه‌شان بگذارد!

خانم معصومه علی‌نژاد قمی! ترامپ فهمید، تو هم بفهم؛ جمهوری اسلامی ایران اتکایش به مردم است و تا این مردم هستند نه حضور نظامی آمریکا، نه پهپاد‌های پوشالیش و نه تحریم‌های ظالمانه و جنگ‌های روانی چهل ساله نمی‌تواند مقاومت مردم ایران را بشکند؛ امثال شما زیاد آمده‌اند و رفتنه‌اند!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
France
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
وقتی هنوز وطن فروشان بی جیره مواجب فقط ار روی لجبازی وحماقت با ملت خود دشمنی میکنند از این زن بی ارزش ووقیح که مزدور نجومی آمریکاست چه انتظاری ست......
حسين
|
Germany
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
فكر كنم لازمه ويا وقتشه كه تو را هم دعوت كنند يك چاءى با كيك ميل كنى
asghar
|
Canada
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
salam o drood be roznamh javan
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار