کد خبر: 973612
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم ملی جوانان
تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی خود در رقابت‌های جهانی ژاپن برابر لهستان با ارائه یک نمایش ضعیف ۳ بر صفر شکست خورد تا وداعی تلخ با جام جهانی داشته باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: بهروز عطایی سرمربی تیم نوجوانان درباره هفتمین باخت ما در جام جهانی برابر لهستان گفت: آنچه مشخص بود این که بچه ها‌ی ما انگیزه لازم برای بازی نداشتند حتی جوانان هم خسته بودند و معلوم نیست چه بلایی سر تیم آمده که ملی پوشان این قدر خسته و بی رمق بودند. در مقابل لهستان هم که دوست داشت عنوان نایب قهرمانی را کسب کند با قدرت ظاهر شد و توانست به راحتی تیم ایران را شکست دهد.

وی افزود: بار‌ها گفته بودم که کولاکوویچ باید به جوانان اعتماد کند کاری که نکردو حالا جوابش را گرفت. او بعد از دو باخت به روسیه و مصر که یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های جام جهانی بودند با تمام ستاره‌ها باختیم عنوان کرد که بچه‌ها شرایط روحی خوبی برای مسابقات ندارند حال سئوالم اینجاست که قبلا از مسابقات تمام این هشدار‌ها را داده بودیم پس چرا گوش نکردی.
عطایی ادامه داد:معلوم است بازیکنی که تورنمنت‌های پرفشار بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان، لیگ ملت‌ها، مرحله نخست انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا را گذرانده دیگر توانی برای مسابقات جام جهانی ندارد. من خودم به فدراسیون پیشنهاد دادم که در مسابقات جام جهانی تلفیقی از بازیکنان جوان و نوجوان تیم ملی به مسابقات اعزام شوند، اما مورد قبول واقع نشد. الان که ما مثلا هشتم شدیم چه فرقی می‌کرد اگر دهم می‌شدیم چرا اجازه ندادیم تنه بازیکنان جوان ما به تنه بازیکنان تیم‌های قدر بخورد تا ترس شان بریزدو تجربه بیشتری کسب کنند. هر بازی در این ست بهتر از ده‌ها روز تمرین شبانه روزی در اردوهاست. واقعا حیف نشد که کمتر به جوانان میدان ندادیم.
سمربی تیم جوانان در ادامه خاطر نشان کرد:صحبت‌های من مبنی بر بد بودن ستاره‌های تیم ملی نیست. معروف، غفور عبادی پور و بقیه بچه‌ها جز بهرتین‌ها هستند تمام صحبت این است که باید به آن‌ها با این فشار مسابقات، استراحت می‌دادیم تادی ماه برای مسابقات کسب سهیمه جواز حضور در المپیک را کسب کنیم.

وی با اشاره به نتایج جام جهانی گفت: ما پایانی تلخ و نا امید کننده در این دوره داشتیم. با ۷ شکست، ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز به کارمان پایان دادیم این در حالی است که در این سال بهترین شانس را برای روی سکو رفتن داشتیم. آقای کولاکوویچ باید در روند تفکری خود تغییرات زیادی ایجاد کند وگرنه ما در مسابقات کسب سهمیه چین هم به مشکل بر خواهیم خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار