کد خبر: 973603
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
حاج علی آقای فتح الله زاده هر زمان که مدیر عامل استقلال می‌شود مدام از ضرر و زیان می‌گوید و از اینکه خونه و ماشین خود و همسرش را فروخته تا بدهی‌های استقلالی‌ها را بدهد می‌نالد و فریاد می‌زند که بیایید استقلال را بگیرید... اما به محض اینکه او را برکنار می‌کنند حاضر است تا ده سال همه مخارج استقلال را هم بدهد و سند ششدانگ همه زمین هایش را امضا می‌کند تا اگر اعتراضی کرد به نفع استقلال ضبط شود!
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: چه حکایتی است نمی‌دانیم، ولی همین قدر می‌دانیم که فتح الله زاده دوست دارد مدیر استقلال باشد حتی اگر بگویند سالانه ده میلیارد هم باید پرداخت کند! چیزی جز عشق نمی‌تواند در میان باشد که حاجی فتح الله زاده را اینگونه شیفته و واله و شیدای خدمت به استقلال کرده است.

اکنون انگشت اشاره به مازیار ناظمی دراز کرده که او نمی‌گذارد و تا او باشد من مدیر عامل نمی‌شوم.

خدمت حاجی کاربلد و دوست داشتنی عرض کنیم که الان با سه سال پیش خیلی اوضاع فرق کرده و دوتا بازیکن شکایت کنند باید ده میلیارد جریمه بدهد. حاجی ۵ سال پیش با ده میلیارد ۲۰ تا بمب می‌ترکاند، اما حالا این‌ها پول خرد هم برای دوستان بحساب نمی‌آیند؛ و البته همه چهره‌های محبوب را خود حاجی و دیگران سوزانده اند و اگر حاجی دوست دارد دوباره و سه باره بیاید و به محض اینکه وارد ورزشگاه می‌شود برایش هورا بکشند علاوه بر بوقچی‌هایی که حاکمیت نیمی از استقلال بنام آنهاست باید دست قلعه نویی را بگیرد و بیاورد تا برایش هورا بکشند، چون تنها نیروی باقی مانده از جمع محبوب‌های آبی که هنوزهم قادر است استقلال را نجات دهد امیر قلعه نویی است و این‌ها هیچکدام نمی‌توانند ناجی آبی‌ها شوند. نه یارگیری خوبی کردند و نه مربی درجه اولی آورده اند، چون مربی را دلال‌های حرفه ایی آورده اند و پورسانت عالی هم نصیب شان شده است. فرهاد مجیدی که روزی برگ برنده حاجی فتح الله بود تنها سه بازی دوام آورد و در رفت و حنای پرویز مظلومی هم دیگر رنگی ندارد و می‌ماند دو سه نفر مثل محمود فکری و زریچه و اصغر حاجیلو و ... که این‌ها همه روی همه کار یک روز امیر قلعه نویی را هم نمی‌توانند انجام دهند؛
طی روز‌های گذشته شایعاتی درباره بازگشت علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال در فضای مجازی شکل گرفته است. در این خصوص مدیرعامل سابق آبی‌ها مصاحبه‌هایی نیز انجام داده. فتح الله زاده در آستانه سفرش به کربلا در یکی از گفتگو‌های خود در واکنش به شایعه مدیرعاملی اش گفته است: «تا زمانی که ناظمی در وزارت ورزش هست، من مدیرعامل استقلال نمی‌شوم.»
این جمله فتح الله زاده که نشان از مخالفت مدیرروابط عمومی وزارت ورزش با مدیرعاملی او دارد، واکنش ناظمی را در پی داشته است. ناظمی در این خصوص در توییتر خود نوشت: «ای‌ها الناس! بنده، نه قبلا، نه الان، نه بعدا هیچ مخالفتی با شوالیه فتح الله زاده برای مدیر عاملی ندارم چرا که اساسا هیچ وقت مطرح نشده تا نظر بدم». باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده چه تصمیماتی از سوی وزارت ورزش برای مدیریت باشگاه استقلال اتخاذ خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار