کد خبر: 973570
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:
دکتر محمدرضا پور ابراهیمی گفت: اگر تولید ملی رها شود و به فکر واردات محصولات باشیم به واقع خیانت به مملکت است و با تمام توان در مقابل چنین اقداماتی می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه ماینکس تهران به خبرنگار ما گفت : چندی پیش از کارخانه ذوب آهن اصفهان و تولید ریل در این مجموعه عظیم صنعتی بازدید داشتم و از نزدیک با فرایند تولید این محصول استراتژیک آشنا شدم. 

دکتر محمدرضا پور ابراهیمی افزود : از محصول ریل که منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا ، دانش فنی و بومی و مشقت فراوان تولید می شود،حمایت همه جانبه داریم. اینکه تولید ملی رها شود و به فکر واردات محصولات باشیم به واقع خیانت به مملکت است و با تمام توان در مقابل چنین اقداماتی می ایستیم و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد از ذوب آهن می خواهیم که مکتوب جهت پیگیری به ما اعلام نماید. 

نگاه مان به سمت تولید داخل و محصولات با ارزش افزوده بالا است

وی در ادامه به تعرفه 25 درصدی بر مواد اولیه پرداخت و خاطر نشان کرد : با اصل وضع عوارض موافق هستم و این اقدام هم اکنون صورت گرفته تا در پایش های آتی در خصوص میزان آن تصمیم گیری شود. نگاه مان به سمت تولید داخل و محصولات با ارزش افزوده بالا است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : بخش معدن در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب مورد توجه قرار دارد لذا بهره گیری از توان معادن در راستای تامین نیاز داخل و سپس صادرات نیاز است مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار