کد خبر: 973563
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
استاندار اصفهان در آئین گرامیداشت روز جهانی استاندارد:
ذوب آهن اصفهان به‌رغم فشار‌های ناشی از تحریم‌ها با رعایت الزامات استاندارد توانست لوح تقدیر واحد نمونه ملی استاندارد را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، آئین گرامیداشت روز جهانی استاندارد و تجلیل از برگزیدگان واحدهای ملی و استانی با حضور دکتر عباس رضایی استاندار، جمعی از مقامات استانی، مدیران صنعتی و فعالان بنگاه های اقتصادی استان اصفهان دوشنبه 22 مهرماه در سالن همایش سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

در این آیین استاندار اصفهان با بیان این که در دوران سخت تحریم آنچه دشمنان را مایوس می کند افزایش تولید است گفت: کاروان علمی جهان با شتاب در حرکت است و بر همه ما لازم است امکانات مورد نیاز برای همراهی با این کاروان را فراهم کنیم.

رضایی افزود: بهره گیری از فن آوری های نوین در دنیا یک تکلیف ملی است و برای رقابت در عرصه جهانی باید از این فن آوری ها  بهره مند بود .

وی به انتخاب ذوب آهن اصفهان به عنوان واحد نمونه ملی اشاره نمود وگفت : امروز ذوب آهن با مطرح شدن در سطوح استاندارد ملی، نشان داد فرهنگ تولید و توسعه در این سازمان ساری و جاری است و به تعهد رقابت پذیری محصولات خود پایبند است .

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد : ذوب آهن اصفهان علی رغم فشار تحریم ها و محدودیت های ناشی از آن ، الزامات استانداردهای مرتبط با محصولات خود را با دقت کامل رعایت کرده است.

مسلم بیات، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد نیز با بیان این که تشکیل سازمان استاندارد پاسخی بود به این سوال که بهترین روش کار چیست؟ گفت: استانداردها، قابلیت و امکانات پیشرفته را برای زندگی بهتر فراهم کرده است .

بیات، تهیه و تنظیم استانداردها را بر اساس نظر مصرف کننده و ذینفعان دانست و افزود: استانداردها بر اساس آخرین یافته های علمی ، فنی و تحقیقاتی جهان، بازبینی و اصلاح می شود .

وی، استانداردها را  زبان فنی مبادله کالا و تجارت اعلام کرد و گفت: استاندارد به عنوان ابزاری استراتژیک خیلی از الزامات غیر ضروری را حذف می کند .

مهندس سید حسین دیباجی، مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار، انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه ملی استاندارد را حاصل تلاش جمعی یکایک همکاران دانست و گفت:  ذوب آهن اصفهان تنها شرکت فولادی است که موفق شد لوح واحد نمونه ملی استاندارد را دریافت کند.

وی افزود: با بازرسی مستمر و تاکید سازمان ملی استاندارد بر کیفیت محصولات ذوب آهن به ویژه انواع تیر آهن های بال پهن، این شرکت به عنوان واحد نمونه ملی برگزیده و معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر