کد خبر: 973289
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: اینترنت پرسرعت روستایی در ۴۰۰ نقطه استان اردبیل برقرار می‌شود تا ساکنان این روستاها از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز رزمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه آی.سی.تی اردبیل با اشاره به اجرایی شدن تعدادی از مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی 45 سایت تلفن همراه آغاز شده و پوشش اینترنت پرسرعت در هفت نقطه گردشگری برقرار شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای اجرایی کردن مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل گفت: یکی از اصلی‌ترین مصوبات سفر وزیر ارتباطات به استان اردبیل، ایجاد پوشش تلفن همراه در 35 روستای استان بود که با رایزنی‌های انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوز ایجاد 71 سایت ارتباطی تلفن همراه اخذ شد که عملیات اجرایی 45 سایت تلفن همراه آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ایجاد پوشش اینترنت در 9 نقطه گردشگری را از دیگر مصوبات مهم سفر وزیر ارتباطات خواند و افزود: با تلاش‌های انجام شده پوشش اینترنت پرسرعت در هفت نقطه گردشگری برقرار شده است و امیدواریم تا پایان سال شاهد برقراری پوشش اینترنت در دو نقطه باقی مانده باشیم.

رزمی ایجاد دیتاسنتر استانی و برقراری اینترنت پرسرعت روستایی در 400 نقطه روستایی استان را دو مصوبه دیگر سفر وزیر ارتباطات معرفی و بیان کرد: شرکت همراه اول آمادگی خود را برای راه‌اندازی مرکز داده استانی اعلام کرده است و در این زمینه اقدامات لازم و اساسی با رایزنی های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم در نتیجه تعامل دستگاه‌های اجرایی استانی، شاهد تسریع در برقراری پوشش اینترنت پرسرعت روستایی در 400 نقطه روستایی باشیم و بتوانیم ساکنان این روستاها را از اینترنت پرسرعت بهره‌مند کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر