کد خبر: 972950
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان کارگر کشور که با حضور ۱۱۰ ورزشکار، مربی و سرپرست و در قالب ۱۹ تیم از روز ۴ شنبه ۱۷ مهرماه در سالن حجاب تهران آغاز گردیده بود شب گذشته در بخش تیمی با قهرمانی تیم اصفهان بکار خود پایان داد
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کارگر کشور که از روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه در سالن حجاب تهران آغاز شد شب گذشته بکار خود پایان داد. در این دوره از مسابقات بیش از ۱۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۱۹ استان و در قالب ۱۹ تیم حضور داشتند که در پایان و در بخش تیمی، تیم تنیس روی میز بانوان کارگر اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد. تیم قزوین نیز نایب قهرمان شد و خوزستان بر سکوی سوم ایستاد.
در مراسم اهدای مدال‌ها و جوایز تیم‌های برتر خانم پروانه رضایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، حسن حمیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان تهران، استاد امیر احتشام زاده پیشکسوت و پدر تنیس روی میز ایران، مجید احتشام زاده رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران کشور، خانم نادره رحیمیان نماینده اداره کل امور ورزشی، شهریار احتشام زاده دبیر انجمن تنیس روی میز کارگران کشور و دیگر مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حضور داشتند. گفتنی است در بخش انفرادی نیز سولماز محمد پور از قزوین مقام اول را کسب کرد، فاطمه حق شناس از اصفهان نایب قهرمان شد و پارمیدا نظری از تهران و شیما صفازاده از اصفهان عنوان سوم مشترک را کسب نمودند.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری در اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از مسئولین انجمن تنیس روی میز کارگران کشور، میزبانی هیات ورزش کارگری استان تهران را بسیار مطلوب ارزیابی نموده و ابراز امیدواری نمودند با توجه به استقبال بسیار بالای بانوان کارگر از این مسابقات شاهد رشد و ارتقاء حضور بانوان در دیگر رشته‌های ورزشی نیز باشیم.

جواد رمضی افزود: در راستای دستیابی به اهداف عالیه فدراسیون ورزش کارگری و برابر تقویم عملیاتی این فدراسیون، در سالجاری ۹۰ رویداد ملی پیش بینی گردیده که امیدوارم با حمایت‌های انجمن‌ها و هیات‌های ورزش کارگری به اهداف مورد نظر دست یابیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار