کد خبر: 972784
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
ایران یک – امریکا ۳
تیم ملی والیبال کشور در ششمین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی ژاپن در حالی با انجام یک بازی ضعیف و دور از انتظار ۳ بر یک از امریکا شکست خورد که در بازی قبلی برای برزیل قدرتمند ، بازی به مراتب بهتری را نمایش داده بودند. شاگردان کولاکوویچ دربازی فردا به مصاف تیم ملی تونس می‌روند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: این بازی که از ساعت ۱۲/۳۰ به وقت تهران برگزار شد کولاذکوویچ شاگردانش را با ترکیب جواد کریمی، امیر غفور، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی و محمدرضا حضرت‌پور وارد زمین کرد.

ست اول
در ست اول تقریبا بازی پایاپایی بود و علی رغم تجربه بالای امریکایی‌ها برابر جوانان ایران، اما این تیم ایران بود که توانست ۸ بر ۷ از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد. بعد از وقت استراحت فنی رفته رفته امریکایی‌ها بر بازی مسلط شدند و با زدم سرویس‌های کم اشتباه فاصله خود را از ایران زیاد کردند و در استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۳ از ایران جلو افتادند. دفاع عالی روی تور و تمرکز بالای آن‌ها در نهایت باعث شد تا ست اول ۲۵ بر ۱۸ بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

ست دوم
در ست دوم اولین امتیاز را غلامی برای کشورمان کسب کرد در ادامه درناهماهنگی ارمیکایی‌ها ایران دو امتیاز دیگر گرفت و ۳ بر صفر به سود ایران پیگیری شد، اما این برتری ادامه نداشت چرا که سرویس‌های خوب امریکایی‌ها و عملکرد ضعیف ما در انتهای زمین باعث شد تا آن‌ها زودتر به ۸ برسد. در ادامه روند برتری ما با آمدن میلاد عبادی پور ادامه یافت و آبشار‌های خوب غفور هم در روی تور باعث شد تا ایران ۲۰ بر ۱۷ از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه با بازگشت خوب امریکایی‌ها همه جیز در امتیاز ۲۱ به تساوی کشیده شد که با تلاش بچه‌ها بخصوص درروی تور ئر نهایت این ست را ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدیم.

ست سوم
در ست سوم بازهم این امریکا بود که بهتر از ما بازی را شروع کرد تابلوی نتایج ۱۶‌ی ۱۲ به سود امریکا را نشان می‌داد. آن‌ها از عدم هماهنگی بازیکنان ما بهترین نتیجه ممکن را گرفتند و درنهایت این ست را هم ۲۵ بر۱۸ به نفع خود به پایان رساند.

ست چهارم
بی شک ضعیف‌ترین عملکرد والیبال ما در چند سال گذشته درست چهارم بازی با ارمیکا رخ داد جایی که امریکایی‌ها در هز چه خواستند انجام دادند تا انجا که مربی تیم امریکا تمام بازیکنان اصلی خود را از زمین خارج کرد و ترکیب نیمکت نشین را وارد زمین کرد. بازی به قدری در این ست یک طرفه دنبال می‌شد مه نتیجه ناباورانه ۱۴ بر ۴ به سود امریکا شده بود. کولاکوویچ دراین لحظات بدون اینکه تدبیری برای کم کردن فاصله اختلاف نتیجه داشته باشد فقط نظاره گر بازی بود. این بازی یک طرفه در نهایت ۲۵ بر ۱۲ به پایان رسید تا بدترین نتیجه ممکنه در چند سال اخیر رقم بخورد.
فردا در ادامه مسابقات‌های جام جهانی ایران از ساعت ۸/۳۰ باید به مصاف تیم ملی تونس برود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار