کد خبر: 972744
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از فعالیت 52 گروه جهادی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان خبر داد و گفت: 870 دانشجوی جهادگر اردبیلی به اردوهای جهادی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، پرویز پرزور در دیدار اعضای گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: 52 گروه جهادی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان فعالیت دارند و  870 دانشجوی جهادگر اردبیلی به اردوهای جهادی اعزام شدند.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان در استان نیز گفت: اهمیت به اجرای پروژه‌های جهادی در استان در مناطق محروم و روستایی می‌تواند در عرصه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی، آگاه‌سازی، اقتصاد مقاومتی و درمانی پیشگام باشد که این امر به نوبه خود حائز اهمیت است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: حضور در مناطق مختلف استان با هدف ارائه خدمات به نیازمندان به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و محوری‌ترین برنامه‌ها در این زمینه ارتقای گروه‌های جهادی در این زمینه است تا بتوانیم این فعالیت‌ها را بیش از پیش توسعه بخشیم.

پرزور از فعالیت مجموع 52 گروه جهادی در سطح استان، 16 گروه در حاشیه شهر و 36 گروه جهادی در مناطق محروم روستایی خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که با کمک‌رسانی به نیازمندان دانشجویان بسیجی را به عنوان نیروی تراز اول انقلاب تربیت کرده و به اهداف خود در حقق منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: کمک به قشر محروم و نیازمند جامعه برای بسیج دانشجویی استان یک اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم فعالیت‌ها را به وضعیت مطلوب رسانده و در توسعه اردوهای جهادی به شکل مناسب و مطلوب عمل کنیم که این امر نیازمند تلاش‌های همه‌جانبه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر