کد خبر: 972546
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با برتری مدعیان در سالن خانه تکواندو آغاز شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: این رقابت‌ها با حضور ۹ تیم امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه با انجام هشت بازی از هفته‌های اول و دوم در سالن خانه تکواندو آغاز شد. در مبارزات این هفته شش تکواندوکار ملی پوش اعزامی به مرحله سوم رقابت‌های گرندپری در صوفیفه بلغارستان تیم‌های خود را همراهی نکردند. امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی دو عضو دیگری تیم ملی نیز در حضور کادر فنی تیم ملی در غالب تیم‌های کن و دانشگاه به میدان رفتند و رقبای خود را پشت سر گذاشتند.

از سوی دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی از همین هفته نخست پرقدرت ظاهر شدند و رقبای خود را اختلاف زیاد از پیش رو برداشتند. شهرداری ورامین که بیشترین ملی پوش را در اختیار دارد و مدعی جدی تکرار عنوان قهرمانی است این هفته در تنها بازی خود یزدان را ۶ بر ۲ از پیش رو برداشت. حسین لطفی، محمد حسن پلنگ افکن، پوریا عرفانیان، ابوالفضل قشقایی، سینا بهرامی و مهدی عابدینی شش تکواندوکار پیروز ورامینی‌ها بودند. علی قلی پور و امیررضا نیک سیرت نیز برای یزدان دو پیروزی کسب کردند.

در جدول رده بندی در پایان بازی‌های هفته دوم دانشگاه آزاد، کن و پاس قوامین با شش امتیاز و تفاضل متفاوت رتبه‌های اول تا سوم جدول را قرار گرفتند. شهرداری ورامین با یک بازی و هفت امتیاز خانه چهارم را در اختیار دارند.

نتایج کامل هفته نخست:

* کن ۶ – فرمانیه ۲

*دانشگاه آزاد ۷– پالایش نفت آبادان یک

*پاس قوامین ۶ – کانون تکواندوکاران مهاجر ۲

* شهرداری ورامین ۶ – باشگاه یزدان ۲

نتایج کامل هفته دوم:

*کن ۷ – شرکت پالایش نفت آبادان یک

*دانشگاه اسلامی ۷ – کانون تکواندوکاران مهاجر یک

*پاس قوامین۵- تیم صنعت مس کرمان ۳

* باشگاه یزدان ۵ - تیم فرمانیه ۳
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار