کد خبر: 972507
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
رئیس پلیس پیشگیری جرایم اصفهان:
قریب به 6 هزار و 300 نگهبان محله برای پاسداری و حفاظت از اماکن عمومی وخصوصی که فعالیت آنها آمایش جرم را ایجاد می کند در اصفهان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس ، رئیس پلیس پیشگیری جرایم اصفهان در حاشیه همایش گردهمایی با مدیران موسسات حفاظتی و تقدیر از نگهبانان نمونه محله اظهار داشت: نگهبانان محله می توانند پلیس را در تامین امنیت یاری کنند و با تقویت آنها از وقوع بسیاری جرایم پیشگیری می شود.

سرهنگ عزیزالله سپهوند با اشاره به اینکه نگهبانان محله تحت آموزش پلیس هستند بیان داشت: مکان هایی که برای مجرمان جذابیت دارند و مالکان احتمال می دهند مورد دستبرد قرار بگیرند با بکارگیری نگهبانان محله می توانند امنیت آن محل را تامین کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در استان اصفهان قریب به 6 هزار و 300 نگهبان محله برای حفاظت از برخی اماکن عمومی و خصوصی فعالیت می کنند.

سرهنگ سپهوند تاکید کرد: اعتماد مردمی یک سرمایه بزرگ برای پلیس است و هنگامی که مردم به پليس و نگهبانان محله اعتماد کنند از وقوع بسیاری جرایم پیشگیری می شود.

این مقام انتظامی افزود: تقويت موسسات حفاظتی و ارائه آموزش های نوین به نگهبانان محله به طور ویژه در دستور کار پلیس است و معتقدیم با این کار زمینه افزایش احساس امنیت و آرامش را در جامعه فراهم می کنیم .

رئیس پلیس پیشگیری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: از فعالیت کلیه موسسات حفاظتی و نگهبانان محله که در کنار نیروی انتظامی فعالیت می کنند و امنیت را که یکی از بهترین نعمت های خداوند است تامین می کنند تقدیر و تشکر می کنم و آروزی موفقیت آنها را دارم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر