کد خبر: 972252
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: ایران نسل خوبی در والیبال خود دارد و آن‌ها این نسل را با نفرات باتجربه خود ترکیب کرده‌اند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: برونو رزنده کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل پس از کسب پیروزی مقابل ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ابتدا باید بگویم که از این پیروزی خوشحالیم، چون به این سه امتیاز نیاز داشتیم. من فکر می‌کنم ایران نسل خوبی در والیبال خود دارد و آن‌ها این نسل خوب را با نفرات باتجربه خود در ترکیب قرار داده‌اند که بسیار خوب است.

او افزود: ایران واقعل تیم بسیار خوبی است، آن‌ها سیستم دفاعی بسیار خوبی دارند و هرگز تسلیم نمی‌شوند. بازی کردن مقابل آن‌ها هرگز و برای هیچ تیمی آسان نیست. همچنین فکر می‌کنم که ما در ابتدای بازی امروز کمی عصبی بودیم.

رزنده تاکید کرد: ما امروز در دفاع آنچنان که باید خوب بازی نکردیم و نکات بسیاری هست که باید آن‌ها برطرف کرده و بهبود ببخشیم. در ضد حملات و توپ‌های برگشتی نیز خوب عمل نکردیم و شخصا باید خودم را برای بازی‌های بعد بهتر کنم. با این حال من خیلی خوشحالم و به تیم خودمان افتخار می‌کنم، در روزی که عصبی بودیم هم به برد رسیدیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار